Câți ani trebuie să ai ca să devii pilot de vânătoare ?

Un pilot de vânătoare, repartizat la baza de reședință, zboară în misiuni într-o escadrilă de vânătoare cu o aeronavă de vânătoare, cum ar fi Rafale sau Mirage. Un pilot de vânătoare nu este niciodată singur, indiferent de misiunea sa. El lucrează în mod colectiv în unitatea sau escadrila sa, la sol sau în aer. El se antrenează în principal în Forțele Aeriene, dar și în Marina Franceză.

Profitați de ofertele noastre promoționale la îmbrăcămintea și accesoriile noastre militare (cagulă militară, lopată pliabilă, genți tactice militare….
).
Acestea sunt
disponibile în magazinul nostru online.

military-belt

Care sunt cerințele de intrare pentru a deveni pilot de vânătoare?

Candidatul trebuie să fie:

  • De naționalitate franceză,
  • De vârstă.Să
    aibă
    cel puțin 17 ani și cel mult 27 de ani
  • Să aibă cel puțin
    o diplomă de învățământ secundar.

 Candidații sunt selectați pe baza unui dosar, completat cu teste de limba engleză și de limbă sportivă, teste psihotehnice, un examen medical, un studiu de siguranță și un interviu motivațional.

Cumpărațiîmbrăcăminte militară în magazinul nostru online: „Surplus-Military”. Vino să afli!!!

Ce teste trebuie să
dai pentru a deveni pilot de vânătoare
?

Pentru a
deveni pilot de vânătoare trebuie să dai mai multe teste.

Primele teste de intrare

Piloții de vânătoare sunt selectați timp de patru zile la baza aeriană 705-a din Tours. Acesta este supravegheat de către Centre de Sélection Spécifique Air (CSSA). Seria de teste are loc încă din prima zi.

Testele psihotehnice constau într-un test de tip MCQ cu durată limitată și evaluează percepția candidatului (vizualizarea spațială, viteza de detectare a anumitor elemente etc.).Testul
de cunoștințe aeronautice chestionează cunoștințele candidatului despre lumea aviației civile și militare, iar testul inițial de aptitudini militare măsoară, în general, abilitățile cognitive ale candidatului. În cele din
urmă, cu proba de pilotaj la cârmă, începe să se treacă la fapte.

La bordul unui cockpit mic, candidatul trebuie să se coordoneze, să depună efort și să își folosească picioarele pe cele două pedale pentru a manevra aeronava cât mai precis.
Acest test de 15 minute oferă deja o indicație cu privire la specializarea disponibilă (pilot, navigator sau telecomandă).

Teste psihomotorii

Pentru Sistemul de evaluare a candidaților la postul de pilot (SEGPA), a doua zi este, de asemenea, dedicată determinării capacității candidatului de a coordona și procesa informații. Acest test de douăzeci de minute are loc într-un alt cockpit, de data aceasta mobil, și este împărțit în patru etape cu dificultate crescândă. Fiecare etapă constă în patru (cinci la final) seturi de exerciții de 52 de secunde. Obiectivul este de a fixa sau de a urmări un punct de pe ecranul podului cu ajutorul unui vizor controlat de un stick sau de un joystick.

  • Faza 1: suportul este fixat, iar candidatul acționează doar ghidonul.
  • Faza
    2
    : montura este mobilă și el controlează
    doar
    un singur
    stick
    .
  • Faza 3 : montura este mobilă și el controlează atât cârma cât și stick-ul pentru a ținti în două puncte diferite.
  • Faza 4: Aceeași procedură ca în faza 3, dar candidatul trebuie să facă calcule mentale pe tot parcursul manevrei.
  • Celelalte teste și interviul individual

    Piloții de vânătoare trebuiesă aibă abilități sportive bune. În a treia zi de selecție, aceștia sunt testați pentru rezistență în cadrul testului „Light Luke”, într-o alergare progresivă de 20 de metri, secvențiată în trepte de câte un minut, și pentru forță musculară prin tracțiuni. Capacitatea lor de a scrie în limba engleză este evaluată printr-un chestionar de 150 de întrebări, pe care trebuie să îl completeze în mai puțin de o oră. În cele din
    urmă, personalitatea și motivația lor sunt analizate prin intermediul unui chestionar și al unui interviu individual.

    Printre acestea din
    urmă are loc în prezența a doi membri ai echipajului și a unui oficial de la Centrul de Studii Psihologice și Cercetări Aeronautice. Este recomandat ca candidații să aibă cunoștințe despre Forțele Aeriene și Spațiale, aeronave, canale, dar și să aibă un proiect bine definit (specialitate, escadrilă etc.) și hobby-uri pe care să le evidențieze. Dacă trece de toate fazele de selecție, candidatul poate intra în Școala de Aviație ca tânăr cadet.

    Care este calitatea de pilot de vânătoare?

    Antrenamentul lor dure câțiva ani, viitorul pilot de vânătoare trebuie să fie perseverent și să aibă o pasiune pentru efort. În meseria sa tehnică și solicitantă, în care viața sa, a colegilor săi sau a soldaților din teren poate fi pusă în pericol, trebuie să dea dovadă de disciplină, concentrare, rezistență la stres și o mare capacitate de adaptare. Ca orice soldat, trebuie să fie atletic și disciplinat.

    Care este calea de pregătire pentru a deveni
    pilot de vânătoare
    ?

    Intrarea înȘcoala de Aviație, prima etapă a pregătirii piloților de vânătoare, este foarte selectivă. Doar 20% dintre cereri sunt acceptate, adică aproximativ 100 de noi recruți pe an.

    what-age-to-be-a-fighter-pilot

    Ce este pregătirea militară inițială a cadeților?

    Ofițerii de
    la Academia Forțelor Aeriene, situată la Salon-de-Provence, încep cu cinci săptămâni de pregătire militară inițială (IMF), urmate de formarea generală a subofițerilor (GNOF), care durează între opt și zece săptămâni. Scopul său este de a-i învăța elementele de bază ale vieții militare (luptă, topografie, tir, marș, istorie, parașutare etc.), pregătirea teoretică aeronautică și de a le menține nivelul în limba engleză și în sport.

    Care sunt calificările unui pilot de
    vânătoare
    ?

    La sosirea la escadrila de vânătoare, tânărul ofițer este pilot în pregătire militară (PIM). Apoi, de-a lungul anilor, trece prin diferite calificări:

      • Pilot de operații (OP) pentru a participa la misiunile escadrilei în operații externe
      • Lider
        adjunct de patrulă (PDL)

      • Lider adjunct de
        patrulă (PDL)

      • Lider adjunct de
        patrulă (PDL)

      • Lider
        adjunct de patrulă (PDL)<

        pentru a pilota o patrulă cu două avioane în orice teatru;
      • Pilot
        de

        operații (OP
        )
        pentru a participa la
        misiuni de escadrilă în operațiuni externe.
        strong>Patrol Leader (CP)
        pentru a conduce o patrulă de patru avioane

      Oportunități de dezvoltare a
      piloților de vânătoare

      Profesia de pilot de vânătoare vă permite să vă dezvoltați pe parcursul carierei. De fapt, după formarea inițială, statutul de pilot de vânătoare și experiența pe teren, piloții de vânătoare pot trece la poziții mai înalte. Dezvoltarea carierei în armată urmează o anumită ordine, deoarece este ierarhică. De exemplu, puteți candida pentru postul de comandant adjunct de patrulă înainte de a candida pentru postul de comandant de patrulă și, în cele din urmă, pentru postul de comandant-șef. Există, de
      asemenea, posibilitatea de reconversie profesională în armată pentru o carieră în informatică sau inginerie.

      Care este salariul unui
      pilot de vânătoare
      ?

      Un pilot de vânătoare din Franța primește un salariu numit salariul. Salariul depinde de statutul dumneavoastră și poate include un supliment legat de situația dumneavoastră familială și de locul în care sunteți staționat. Unstudent pilot de vânătoare primește un salariu lunar net de 1.328 de euro net pentru un soldat fără copii în întreținere. Salariile cresc în funcție de gradul și activitatea pilotului. De
      exemplu, dacă ești locotenent, suma maximă netă este de 2.636 de euro.

      Ce școli sunt integrate pentru a deveni
      pilot de vânătoare al
      Forțelor Aeriene?

      Pentru a
      deveni pilot de vânătoare, candidații trebuie mai întâi să se asigure că sunt îndeplinite toate condițiile de admitere de mai sus. Va trebui apoi să vă înscrieți la Școala Politehnică sau la Școala Forțelor Aeriene.

      Devenind pilot de
      vânătoare prin intermediul
      École Polytechnique

      La Ecole Polytechnique.École Polytechnique și secțiunea Personnel Navigant (PN) oferă cursuri de formare specifice. Printre acestea se numără concursuri pentru piloți de vânătoare, piloți de elicopter și piloți de transport. Sectorul este acoperit de Contracte care permit viitorilor membri ai echipajelor de aeronave să se familiarizeze cu profesia de pilot de vânătoare.

      Se vor evalua cunoștințele lor deștiințe și tehnici aeronautice, abilitățile tehnice și psihomotorii și motivația lor. Vă rugăm să
      rețineți că testele psihotehnice și cognitive pot fi susținute o singură dată.

      how-old-are-you-to-become-a-combat-pilot?

      Devenirea unui
      pilot de vânătoare prin Academia Forțelor Aeriene

      Tu formarea militară inițială la Academia Forțelor Aeriene vă va oferi toate cunoștințele și know-how-ul necesare pentru o carieră de pilot. Stagiul dumneavoastră de practică, care se desfășoară în special la baza militară Salon-de-Provence din Bouches-du-Rhône. Se
      concentrează pe dobândirea abilităților de pilotaj și intervine în primele etape, în special în identificarea specialităților de vânătoare.

      Pentru a
      deveni pilot, sunt necesari trei ani de pregătire și, în final, o licență de pilot de vânătoare. Pregătirea durează un an la o școală de tranziție operațională pentru a stăpâni toate tehnicile de mânuire a armelor oricărui avion de vânătoare.

      Nu ezitați să vizitați magazinul nostru online Military Surplus pentru a vă face accesorii militare sau pur și simplu pentru a obține sfaturi și trucuri pentru a trăi cele mai bune aventuri.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *