Politica de expediere

Prin plasarea unei comenzi prin intermediul site-ului nostru sub compania „AWSEO”, sunteți de acord cu termenii de mai jos. Aceștia sunt furnizați pentru a ne asigura că ambele părți sunt conștiente și sunt de acord cu acest aranjament pentru protecție reciprocă și pentru a stabili așteptările privind serviciile noastre.

1 Generalități

În funcție de disponibilitatea stocului, ne străduim să menținem un inventar exact al stocurilor, dar din când în când poate exista o discrepanță de stoc și este posibil să nu putem completa toate articolele în momentul achiziției dumneavoastră. În acest caz, vă vom contacta pentru a discuta dacă preferați să așteptați ca articolul epuizat să fie reaprovizionat sau dacă preferați un voucher.

2. Costurile de expediere

Costurile de expediere sunt calculate la finalizarea comenzii în funcție de greutatea, dimensiunile și, mai ales, de destinația articolelor din comanda dvs. Plata costurilor de expediere va fi încasată în momentul achiziției. Acest preț va fi prețul final al comenzii dvs. pentru costurile de expediere.

3. Retururi

Condițiile de returnare sunt disponibile pe pagina Politica de returnare și rambursare, pe care o puteți găsi în partea de jos a paginii.

4. Condiții de livrare

În general, comenzile expediate în străinătate pot fi în tranzit timp de 4. Cu toate acestea, această perioadă poate fi, în mod excepțional, mai lungă (până la douăzeci de zile). Aceasta variază foarte mult în funcție de tipul de livrare selectat și de furnizorul legat de articolele conținute în comanda pe care ați plasat-o.

Timpii de expediere

În general, comenzile sunt procesate în termen de 2 zile lucrătoare de la efectuarea plății. Acordăm un termen de 24 de ore pentru modificarea adresei de livrare.

Echipele noastre contactează locurile unde sunt depozitate articolele de luni până vineri, în timpul programului normal de lucru, cu excepția zilelor de sărbători naționale, moment în care expedierea nu va fi activată cu locurile de depozitare.

Atunci când plasați o comandă pe site-ul nostru sub numele companiei „AWSEO”, timpul maxim de expediere este de 5 zile lucrătoare. Comenzile sunt adesea expediate în termen de 5 zile lucrătoare. Cu toate acestea, livrarea poate dura până la 2 până la 4 săptămâni în această perioadă aglomerată.

Este important să rețineți diferența dintre expediere și livrare. Livrarea implică transportul articolelor la o adresă de destinație. Expedierea, pe de altă parte, este acțiunea de expediere a articolelor dintr-o comandă.

Acesta este motivul pentru care, în mod excepțional, timpii de livrare pot fi de până la 5 săptămâni (2 zile lucrătoare pentru procesarea comenzii, 5 zile lucrătoare pentru expediere și 4 săptămâni pentru livrare).

Acestea sunt termene totale excepționale, dar site-ul nostru sub sigla „AWSEO” dorește să vă informeze în acest sens pentru a evita orice neplăceri. Acestea fiind
spuse, odată ce acest termen de livrare a trecut, adică 5 săptămâni, dorim să vă ținem mulțumiți.

Pentru aceasta, vă vom propune soluții precum returnarea comenzii pe cheltuiala noastră sau crearea unui voucher cadou cu o valoare mai mare decât valoarea comenzii inițiale. Acest lucru nu se întâmplă aproape niciodată, dar site-ul nostru AWSEO devine o victimă a propriului său succes și preferăm să anticipăm acest tip de situație și să vă informăm care este politica noastră în ceea ce privește serviciul clienți.

Prin urmare, dacă ați primit e-mailul de confirmare a comenzii în urmă cu 5 săptămâni sau mai mult, vă rugăm fie să răspundeți la e-mailul de confirmare a comenzii, fie să ne trimiteți un e-mail la contactwebstore@proton.me.

Pentru a ne asigura că e-mailul dvs. este procesat cât mai repede posibil, vă recomandăm să includeți următoarele informații în e-mailul dvs:

– Numărul comenzii dvs.

– Adresa de e-mail pe care ați folosit-o pentru a plasa comanda

– Prenumele

– Prenumele

– Conținutul comenzii dumneavoastră (chiar și aproximativ)

– Data comenzii dvs.

Dacă ne trimiteți un e-mail la adresa contactwebstore@proton.me, vă sfătuim, de asemenea, să puneți în subiectul e-mailului „Termen de livrare – Numărul comenzii dumneavoastră”.

Exemplu: „Termen de livrare – 125698”.

Membrii site-ului nostru din cadrul companiei „AWSEO”, dedicată serviciului clienți, vă vor răspunde în termen de 24 de ore lucrătoare prin e-mail pentru a rezolva situația dumneavoastră.

4.4
Schimbarea adresei de livrare În cazul cererilor de modificare a adresei de livrare, avem posibilitatea de a modifica adresa în orice moment înainte de expedierea comenzii.

4.5
Expediere
prin
cutia poștală Site-ul nostru sub compania „AWSEO” va expedia numai la adrese de cutie poștală folosind serviciile poștale. În acest moment,
nu putem oferi servicii de curierat către aceste locații.

4.6
Expediere la adrese militare Putem expedia la adrese militare prin intermediul USPS. Cu toate acestea, nu suntem în măsură să oferim acest serviciu folosind serviciile de curierat.

4.7 Articole epuizate
Dacă un articol este epuizat, vă vom contacta pentru a discuta dacă preferați să așteptați ca articolul epuizat să fie reaprovizionat sau dacă preferați un voucher. Acest voucher va avea o valoare mai mare decât valoarea comenzii dvs. inițiale.

4.8 Depășirea termenului de livrare În cazul în care termenul
de livrare a depășit termenul preconizat, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail contactwebstore@proton.me, astfel încât să ne putem ocupa de cererea dumneavoastră.

5. Notificări de urmărire
Atunci când comanda dvs. este expediată, veți primi un link de urmărire, de unde veți putea urmări evoluția expedierii pe baza celor mai recente actualizări disponibile de la furnizorul de servicii de transport.

6. Pachete deteriorate în timpul transportului
Dacă descoperiți că un colet a fost deteriorat în timpul transportului, vă rugăm să refuzați livrarea, dacă este posibil, și să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți. În cazul în care coletul a fost livrat fără ca dvs. să fiți prezent, vă rugăm să contactați membrii site-ului nostru din cadrul companiei „AWSEO” dedicată serviciului clienți la adresa de e-mail contactwebstore@proton.me.

7. Taxe
și impozite
7.1 Impozit pe vânzări
Impozitul pe vânzări a fost deja aplicat la prețul bunurilor, așa cum apare pe site-ul nostru sub compania „AWSEO”, atunci când plasați comanda.

7.2 Taxe și impozite de import Taxele
și impozitele de import pentru expedierile internaționale pot fi plătite la sosirea în țara de destinație. Acest lucru variază de la o țară la alta, iar site-ul nostru sub compania „AWSEO” vă încurajează să fiți conștienți de aceste costuri potențiale înainte de a plasa o comandă la noi. În cazul în care refuzați să plătiți taxele și impozitele la sosirea în țara de destinație, bunurile vor fi returnate pe site-ul nostru sub compania „AWSEO” pe cheltuiala clientului, iar acesta va primi o rambursare a valorii bunurilor plătite, mai puțin costul poștei de returnare. Costul transportului original nu va fi rambursat.

8. Anulări

În cazul în care vă răzgândiți înainte de a primi comanda pe site-ul nostru de pe site-ul companiei „AWSEO”, putem accepta anulări în orice moment înainte de expedierea comenzii. În cazul în care o comandă a fost deja expediată, vă rugăm să consultați politica noastră de rambursare din partea de jos a paginii.

9. Asigurare

Coletele sunt asigurate împotriva deteriorării și pierderii până la valoarea declarată de transportator. Se consideră că pierderea a avut loc în momentul în care serviciul poștal confirmă pierderea. O livrare confirmată de serviciul poștal va fi considerată valabilă. Într-adevăr, site-ul nostru sub firma „AWSEO” a cunoscut prea multe cazuri de clienți necinstiți care au anunțat că nu au fost livrate pentru a ne baza doar pe cuvintele clientului. Cu toate acestea, site-ul nostru sub sigla „AWSEO” va face tot posibilul pentru a vă mulțumi prin returnarea pe cheltuiala sa a articolelor din comanda dumneavoastră sau prin oferirea unui voucher cadou în valoare mai mare decât valoarea comenzii inițiale.

9.1 Procesul pentru coletele deteriorate în timpul transportului

Vom emite o rambursare sau o înlocuire în conformitate cu Politica de returnare și rambursare, al cărei link poate fi găsit în partea de jos a acestei pagini.

9.2 Proces pentru colete pierdute în timpul transportului

În cazul în care serviciul poștal confirmă o pierdere în timpul transportului, site-ul nostru sub firma „AWSEO” va face tot posibilul pentru a vă mulțumi prin returnarea pe cheltuiala sa a articolelor din comanda dumneavoastră sau prin oferirea unui voucher cadou în valoare mai mare decât valoarea comenzii inițiale.

10. Serviciul clienți

Pentru toate întrebările legate de serviciul clienți, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa contactwebstore@proton.me.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Selectați moneda dvs.
EUR Euro