Este posibil să pilotezi un avion de vânătoare ?

O ondulație aeriană într-un avion de vânătoare este unică în Franța! Simpla rostire a acestei propoziții este o descărcare de adrenalină. Avioanele de vânătoare sunt cele mai rapide mașini, iar senzațiile pe care le simți când urci la bord sunt excepționale. Zborul la bordul unui avion de vânătoare, în special pe Fouga Magister sau Albatros L39, începe cu un briefing despre siguranță, principalele instrumente și manevre. Acest lucru va da startul zborului tău de luptă pentru aproximativ 30 de minute și ani de amintiri! Vrei să mergi mai repede? Trăiți emoția zborului de mare viteză și experiența vieții de pasager al unui avion de luptă. Găsiți îmbrăcăminte militară și accesorii (pantaloni militari, tent militar, inel militar, …)pe site-ul nostru și profitați de ofertele noastre promoționale. 

Tricouri militare

Cum să pilotezi un avion de vânătoare
:

Cum să te
pregătești corespunzător pentru primul zbor cu un avion de vânătoare:

Acum este posibil ca oricine să piloteze un avion de vânătoare.
Nu mai este nevoie să fii pilot de vânătoare pentru a experimenta emoția și adrenalina zborului. Dacă ați acumulat experiență într-un avion de vânătoare, va trebui să fiți pregătit pentru a vă bucura pe deplin de această experiență. Pregătiți-vă bine bagajul de mână sau travel-bags pentru a evita evenimentele neprevăzute. 

  • Contrazicând
    credința populară, ar trebui să mâncați înainte de zbor. Este important să ai putere și energie din două motive. Prima este că te vei stresa, așa că ai nevoie de energie pentru ca organismul tău să gestioneze acest stres. Al doilea este că, în timp ce zburați într-un avion de vânătoare, va trebui să suportați G, forța gravitațională, și din nou aveți nevoie de putere pentru a rezista. Așadar, este recomandat să luați un mic dejun bun dacă doriți dimineața, evitând sucurile de fructe acide. Dacă nu mâncați, pentru că vă este frică să nu vă îmbolnăviți din cauza zborului, atunci veți fi cel mai slăbit și, prin urmare, veți avea șanse să vă îmbolnăviți.
  • În continuare, odihniți-vă din plin. Zborul într-un avion de vânătoare este o experiență obositoare, din cauza atracției gravitaționale, este important să fiți proaspăt și disponibil pentru zborul dumneavoastră. Dormiți devreme în noaptea dinaintea zborului și încercați să dormiți bine, în ciuda emoțiilor legate de ceea ce vă așteaptă. Iar pentru cei care sărbătoresc petreceri de burlaci în noaptea dinaintea zborului, evitați excesul de alcool – vă va face rău.

Să urmați aceste două sfaturi vă va ajuta să profitați la maximum de experiența de zbor cu avionul de vânătoare. Lăsați piloții primitori să vă ghideze și să vă relaxați.Eliminați stresul, sunteți pe mâini bune.

Nu uitați să vizitați site-ul nostru pentru mai multe accesorii militare, cum ar fi kituri de supraviețuire și hamace pentru călătoriile dumneavoastră. 

La bordul unui avion de supremație aeriană

Avioanele de luptă, cunoscute și sub numele de fighter jets, sunt aeronave militare. Bazate pe stăpânirea cerului pentru a domina adversarii în zbor, aceste avioane de interceptare sau de atac sunt de înaltă performanță, rapide și capabile de manevre complexe. Adevărate legende pentru rolul lor în Forțele Aeriene Franceze și în alte armate, ele încorporează tehnologia. Puterea lor le permite să atingă, pentru unii, viteza supersonică.

Rafale, Mirage 2000, Super-Etendard, F-16 Fighting Falcon, F-14 Tomcat, L39 Albatros, Sukhoï Su-27… Aceste avioane militare oferă momente intense, cum ar fi decolarea și aterizarea. Unele aeronave folosesc postcombustiile pentru a crește temporar forța de propulsie.

Acest
zbor de excepție în calitate de copilot vă va permite să vă îndepliniți un vis ușor nebunesc: descoperiți lumea piloților de vânătoare într-o demonstrație aeriană reală care combină descoperirea și adrenalina. Este
posibil să aveți chiar dreptul la câteva acrobații aeriene, în funcție de dorințele dumneavoastră și de cele ale pilotului.

Aceste avioane de luptă vă oferă o experiență legendară și exclusivistă de la vârsta de 15 ani. Pentru
acest prim zbor la bordul unui avion de vânătoare, vă veți urca la bordul unui avion mitic, precum Fouga CM170 Magister folosit de Patrouille de France și capabil să zboare până la 900 km/h (Mach 0,7), pentru un zbor solo unic și memorabil cu pilotul.

este posibil să zbori cu un avion de luptă?

Detalii ale primului tău zbor cu avionul de vânătoare

După ce zborul tău este confirmat, tot ce trebuie să faci este să te prezinți la aeroport la data aleasă,prezentând un certificat medical de non-contraindicație.

Voi și pilotul, echipat cu un costum G și căști, veți trece în revistă instrucțiunile de siguranță și planul de zbor.
După o prezentare a avionului de vânătoare, este timpul să vă instalați ca pasager.

În scurt timp, veți fi scufundat într-un zbor cuo viteză uluitoare care vă va face să vă simțiți adrenalina. Pilotul vă va arăta o gamă largă de capacități ale aeronavei în timpul botezului dumneavoastră de avion de
vânătoare
.

Diferitele tipuri de avioane de vânătoare:

Avioanele militare sunt clasificate în funcție de categorii legate de funcția lor operațională. Astfel, există patru grupuri principale: avioane de luptă și de asalt, bombardiere, avioane de transport și avioane de antrenament. Alte grupuri, mai puțin numeroase, includ avioane de recunoaștere, avioane de realimentare în aer, avioane specializate de supraveghere și contramăsuri electronice. Majoritatea aeronavelor din aceste ultime grupe sunt derivate ale aeronavelor din prima grupă sau ale aeronavelor civile, în urma adaptării echipamentelor; dar puține modificări sunt aduse celulei sau motorului. Fiecare grup poate fi subîmpărțit pentru a distinge, de exemplu, avioanele cu baza pe uscat sau pe portavioane.

E-3A Awacs

Avionul E-3A Airborne Warning and Control System, sau Awacs, este o aeronavă derivată din Boeing-707. Acesta este echipat cu un radar montat pe fuselaj care permite gestionarea, controlul și supravegherea spațiului aerian pe o rază de 320 km.

  • Nomenclatura stabilită de Statele Unite clarifică faptul că fiecare aeronavă aparține unei grupe prin prima literă sau primele litere: F pentru luptător, A pentru atac, B pentru bombardier, C pentru transport (cargo), T pentru antrenor. Numărul care urmează după aceste litere (F-16, C-135) este un număr de tip. Literele suplimentare specifică versiunea (R pentru recunoaștere, de exemplu) sau o modificare efectuată în timpul fabricării.

Aeronava
F-22A Raptor
:

F-22A Raptor, așa-numita „a cincea generație” de aeronave de superioritate aeriană și de atac la sol a Forțelor Aeriene ale SUA, a intrat în serviciu operațional în decembrie 2006. Prin realimentarea în timpul zborului, aeronava își poate permite să zboare spre un aerodrom îndepărtat cu o autonomie sporită. Liniile frânte ale marginilor aripilor sale, suprafețele plane ale fuselajului, aripioarele de coadă înclinate care ascund cele două duze dirijabile, prizele de aer înclinate, suportul pentru transportul armelor, precum și materialele absorbante din care este fabricat, fac din el cel mai invizibil avion operațional din lume.

F16 Falcon

Două avioane de luptă F16, cu motorul Rolls Royce Falcon, construite de compania americană General Dynamics, preluată între timp de Lockheed Martin.

  • Nomenclaturi similare au fost stabilite de cătrebritanici și ruși. În Franța, denumirea aeronavei nu indică apartenența acesteia la un grup (Mirage III, Mirage 2000, Rafale, Transall), ci o literă suplimentară identifică versiunea (de exemplu, Mirage 2000 RAD: versiune de recunoaștere pentru Abu Dhabi).

Aeronave militare:
Rafale

Aeronava de luptă multirol cu două motoare, Rafale arearipa delta caracteristică aeronavelor Dassault Aviation,plane canard (suprafețe de ridicare în partea din față a aripii delta) și comenzi fly-by-wire. Primul avion a intrat în serviciul Marinei franceze în 2002, înarmând portavionul Charles-de-Gaulle. Pentru forțele aeriene există o versiune cu două locuri, echipată cu un braț de realimentare în zbor, rezervoare de lansare externe și rachete aer-sol sub aripă, precum și rachete de autoapărare aer-aer (Mica) în vârful aripilor.

Este o
aeronavă cu o caracteristică aerodinamică:

Caracteristicile operaționale și performanțele unei aeronave militare sunt, spre deosebire de aeronavele civile, impuse în general de clientul militar, care stabilește o fișă de program care definește specificațiile necesare. Se lansează o competiție între diferiți producători, fiecare dintre aceștia propunând o aeronavă existentă sau un proiect care să fie cât mai aproape de aceste specificații. Această concurență poate fi deschisă producătorilor străini sau limitată la producătorii naționali.
Vânzările sau achizițiile străine de echipamente militare trebuie să fie aprobate de guvernele țărilor în cauză, fiind vorba de gesturi politice.

Avioanele de
transport militar, precum și bombardierele subsonice, au o arhitectură apropiată de cea a avioanelor comerciale și, prin urmare, caracteristici aerodinamice și structurale similare. Diferențele constau în limitările impuse de tipul de material transportat și de necesitatea de a fi operațional în aproape toate condițiile meteorologice și de pe un teren accidentat sau nepregătit, eventual foarte scurt. Acest lucru implică echipamente autonome de navigație în orice condiții meteorologice și, din punct de vedere aerodinamic, o hipervelocitate ridicată care să permită zborul la viteze foarte mici. În plus, fuselajul și trenul de aterizare sunt întărite, iar capota este, în general, amplasată la înălțime în raport cu fuselajul. Uși și trape mari sunt prevăzute pentru încărcarea și coborârea vehiculului în zbor.

Avioanele de luptă, pe de
altă parte, au o arhitectură și caracteristici foarte specificeimplicate de performanțele de viteză (adesea supersonice), accelerație și manevrabilitate care le sunt cerute. Motorul (motoarele) ocupă o parte semnificativă din volumul total al aeronavei. Acestea dezvoltă o forță de împingere care tinde să egaleze sau chiar să depășească greutatea aeronavei. De asemenea, rezervoarele ocupă o mare parte din volum, în timp ce restul este ocupat de cabina de pilotaj, de aparatura avionică (radar, calculatoare) și de comenzile de zbor. Cea
mai mare parte a încărcăturii (bombe, rachete, containere) este transportată pe piloni în afara aeronavei.

este posibil să zbori într-un avion de vânătoare?

F.15
Vultur

  1. 15 Vultur. Interceptor monopost pentru toate timpurile (viteza maximă peste Mach 2,5), construit de McDonnell Douglas.

Principalele roluri care pot fi cerute aeronavelor de luptă sunt: apărare aeriană sau interdicție, superioritate aeriană, penetrare și atac la sol sau sprijin tactic. Calitățile cerute sunt, respectiv, raza de urcare ridicată, manevrabilitate excelentă și sensibilitate scăzută la rafale.

Viteza unui
avion de
vânătoare
:

Cel mai rapid
avion din lume:

Cel mai rapid
avion
de vânătoare creat vreodată este NASA/USAF’s X-15
. A fost un avion experimental care semăna mai degrabă cu o rachetă cu aripi, dar a reușit să atingă o viteză record de 7274,23488 km/h. Cel mai rapid avion de vânătoare din lume este dejamiG-25 Foxbat, a cărui viteză maximă este de 3524,46336 km/h, jumătate din cea a lui X-15. Dar cum se compară aceste avioane cu cele mai rapide avioane de luptă create vreodată, precum și cu avioanele militare aflate încă în serviciu astăzi? Toate avioanele menționate mai sus sunt capabile să atingă viteze de peste
Mach
2,0, adică viteze de peste 2124,33408 km/h, ceea ce înseamnă că aceste avioane sunt capabile să zboare cu o viteză de aproape două ori mai mare decât viteza
sunetului
sau chiar mai mult.

Ce este viteza Mach?

Viteza
Mach
este relativă la viteza sunetului. Sunetul se deplasează cu o viteză de 332 m/s sau 1195 km/h sau 717 mile pe oră, cunoscută și sub numele de Mach 1,0. Atunci când o aeronavă se deplasează cu o viteză mai mare decât viteza sunetului, aceasta sparge așa-numita „barieră a sunetului”, provocând adesea un bum sonic. Odată ce avioanele reușesc să depășească viteza sunetului, ele devin mașini de luptă incredibile, interceptând alte avioane și ținte la distanțe și viteze mari.

NASA și USAF’s X-15: este cel mai rapid avion de luptă realizat vreodată. Acesta atinge o viteză maximă record de Mach 6,72 sau 7274,23488 km/h, de peste cinci ori mai mare decât viteza sunetului. X-125 a fost o aeronavă hipersonică experimentală propulsată de o rachetă, dezvoltată în anii 1960 și care deține încă recordul pentru cea mai mare viteză înregistrată vreodată de o aeronavă cu echipaj uman. Desigur, multe rachete și vehicule spațiale pot călători mult mai repede, dar, după cum veți vedea în clasamentul nostru al celor mai rapide 10 avioane din toate timpurile, X-15 a fost mult mai rapid decât orice alt avion cu reacție.

MiG-25 Foxbat: cel mai rapid avion de vânătoare este Mikoyan-Gurevich MiG-25 Foxbat, capabil de Mach 3,2 sau 3524,46336 km/h. Deși nu este la fel de rapid ca unele avioane experimentale sau retrase din uz, MiG-25 este singurul avion în serviciu capabil să atingă viteze de peste Mach 3.0, fiind de departe cel mai rapid avion de luptă în serviciu în prezent. MiG-25, un
interceptor construit în Rusia și introdus în 1970, a rămas unul dintre cele mai rapide avioane de luptă din toate timpurile mai bine de 50 de ani mai târziu și, deși nu mai este în producție și se află în serviciu limitat, este încă folosit de unele forțe aeriene din întreaga lume.

Așa că, dacă aveți
nevoie de emoție și sunteți interesați de avioanele de luptă,„DA”este posibil să experimentați zborul cu jeturi super-rapide. Așadar, dacă sunteți în căutarea unui echipament util pentru această experiență extremă, vizitați magazinul nostru Military Surplus. Veți găsi toate echipamentele de care aveți nevoie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Selectați moneda dvs.
EUR Euro