Cum să devii un aviator naval ?

Știați? În marina franceză, termenul flotilă desemnează un grup de aeronave de aviație navală. Se utilizează atunci când aparține unei unități operaționale. Cu toate acestea, se preferă termenul de escadrilă atunci când este vorba de o unitate de instruire. Pilotul de aviație navală are gradul de ofițer. Există trei tipuri de piloți în Marina Militară: piloți de vânătoare, piloți de multimotor și piloți de elicopter. În funcție de specialitatea pilotului, misiunile variază foarte mult. Această profesie interesantă necesită o pregătire avansată și motivație datorită procesului de selecție solicitant. Haideți să vedem împreună care sunt etapele, ce studiu trebuie să facem pentru a deveni pilot de aviație navală. Descoperiți o colecție largă de îmbrăcăminte militară (shorts tactici pentru bărbați, parkas militare,…) pe site-ul nostru 

béret-militaire

Cale de acces în
aviația navală
:

Există două căi pentru a deveni pilot în aviația navală:
școala navală și traseulEOPAN (Elève Officier Pilote de l’Aéronautique Navale). Procesele de intrare sunt diferite și, mai ales, profilurile profesionale sunt complet diferite. Așa că gândiți-vă cu atenție, deoarece această alegere vă va afecta întreaga carieră.

Școala Navală

Școala Navală este o instituție de învățământ superior care asigură formarea inițială a ofițerilor din marina franceză. Aceștia sunt destinați unor posturi de răspundere la bordul navelor de suprafață, submarinelor, aviației navale, formațiunilor și statelor majore ale pușcașilor de infanterie marină și ale comandourilor.

  • Cursul de
    ofițer sau „inginer”
    : Cursul de „inginer” este un curs de trei ani după clasele pregătitoare pentru grandes écoles. La sfârșitul anului 2009, Academia Navală și-a adaptat pregătirea pentru a se conforma pe deplin sistemului de învățământ european. Elevii sunt recrutați la banca de examen CCP  după doi sau trei ani de Maths Supși Maths Spé (MP, PC, PSI). Programul de studii este structurat în 6 semestre, care sunt: formarea maritimă și militară de bază în primul semestru, nucleul științific în al doilea semestru, opțiunea științifică și de relații internaționale în al treilea semestru, studiul aprofundat al mediului de apărare în al patrulea semestru, proiectul final în al cincilea semestru și, în cele din urmă, campania de aplicare pe mare în ultimul semestru. La finalul acestui curs, li se acordă titlul de inginer absolvent al Academiei Navale și diploma de master. După această pregătire, ei continuă cu „pregătirea și specializarea maritimă superioară”, sunt promovați la „sublocotenent de primă clasă”.
  • Curriculumul ofițerilor subcontractați: Curriculumul de formare a ofițerilor este urmat de „ofițerii subcontractați„. Această formare inițială de ofițeri la Academia Navală are ca scop să inculce o cultură maritimă și o cultură militară la acești tineri absolvenți din medii foarte diverse. Această formare durează un an. Este sancționată prin acordarea: ofițerilor de marină din ramura „management operațional”: a certificatului de „ofițer șef de punte”Certificare internațională STCW*95; ofițerilor de marină din ramura „energie, propulsie”: a certificatului de „ofițer mecanic șef”. La sfârșitul acestui an de formare, aspiranții sunt numiți sublocotenenți de clasa a doua, ei continuând cu „formare și specializare maritimă superioară”.
  • Cursul specializat de ofițer de marină: Campusul Academiei Navale găzduiește, de asemenea, Școala Militară de Flotă, care pregătește ofițeri recrutați prin concurs intern. După formarea lor, fie în cadrul curriculei „inginer”, fie în cadrul celei de „subofițer”, tinerii sublocotenenți urmează un curs de orientare și apoi se înscriu la o școală de specializare care le va permite să îndeplinească atribuțiile de șef de secție, pe lângă rolul de comandant de cart, aceasta fiindformația și specializarea maritimă superioară. strong>sisteme de armament„, „ssisteme de informații și comandă” sau „comandă„. După această a doua perioadă de pregătire, tinerii ofițeri sunt repartizați la prima lor stație de îmbarcare.
comment-devenir-pilote-de-l-aéronautique-navale

Calea EOPAN

CaleaEOPAN este foarte diferită. Acesta este destinat să formeze navigatori care urmează profesia de pilot pe parcursul carierei lor. O carieră relativ scurtă, de altfel, deoarece contractele dau dreptul la maximum douăzeci de ani de activitate. După aceea, acești soldați se întorc, în general, la viața civilă. Metoda de acces la această ramură este, prin urmare, și ea foarte diferită: Accesibilă cu bacalaureatul, este un proces de selecție menit să găsească profilurile potrivite. Acesta constă în două etape de preselecție, inclusiv teste la fața locului și o vizită medicală. Aceasta este urmată de o selecție de zboruri în Lanvéoc-Poulmic. Candidații selectați sunt apoi supuși unor zboruri de preorientare în curenți și sunt direcționați către
diferitele cursuri de formare
a piloților de
aviație navală
(vânătoare, avion sau elicopter).

Formația de pilot de aviație navală

După cum
am văzut, elevii-piloți selectați sunt repartizați la diferitele cursuri de formare. Orientarea este o combinație între rezultatele obținute în zborurile POF (pre-orientare pe ramură), nevoile aviației navale și dorințele candidatului. Așadar, să ne uităm
la diferitele programe:

Full US

După selecția de zbor CAP-10, studenții trimiși pe programul Full US pleacă direct în Statele Unite. Acolo își vor finaliza întreaga pregătire de pilot de vânătoare până la buton. Acest curs include limba engleză și teoria zborului. Un curs de supraviețuire pe mare, apoi pregătirea pilotului, care este împărțită în 3 părți principale.

    • Primul antrenament de zbor: Pregătirea inițială pe aeronave cu elice. Acest lucru este realizat cu turbopropulsoarele cu două locuri T-6 Texan II.
    • Învățământ de zbor intermediar: aceasta este descoperirea pilotajului cu reacție în avionul T-45C.
    • Învățământ de zbor avansat: Acest lucru continuă în T-45C, care aprofundează învățarea practicilor militare avansate și utilizarea armamentului. Finalul acestei părți prezintă calificarea pentru aterizare, care are loc pe un portavion american.

La finalul pregătirii, piloții proaspăt macaronizați se întorc în Franța pentru a începe transformarea lor în Rafale.

comment-devenir-pilote-de-l-aéronautique-navale

Programul francez de avioane

La finalul selecției de zbor, o altă parte a elevilor se alătură programului francez de „avioane„. În această etapă, elevii nu știu încă dacă vor fi orientați în fighter sau în multi-motor (patrulă-mare). Această alegere va fi făcută după o parte din trunchiul comun. Acest curriculum este predat în principal la școlile de aviație și de zbor spațial.

    • Tranziția de la ATPL(Airline Transport Pilot Licence): Formarea începe la baza aeriană Salon de Provence, unde elevii învață și trec succesiv diferitele module ale ATPL teoretice. De asemenea, aceștia efectuează zboruri de inițiere cu aeronavele Cirrus.
    • Nucleu comun: odată ce au obținut ATPL, pregătirea continuă la baza aeriană din Cognac. Aici începe nucleul comun. Aceasta este formarea inițială pentru toți piloții de aeronave. Aceste zboruri au loc cu avionul cu elice Grob 120. La sfârșitul trunchiului comun se face orientarea între avionul de vânătoare și multimotor.
    • Pre-specializarea și specializarea vânătoare: elevii orientați spre vânătoare schimbă mașinile. Ei se mută la Pilatus PC-21 și primesc pregătire în specificul vânătorii. Aparatul este puternic, iar sistemele sunt similare cu cele ale avioanelor de luptă de ultimă generație. După ce au terminat această parte, ei merg în Statele Unite pentru a-și termina pregătirea pentru avioane. Acolo vor urma pregătirea intermediară și avansată pentru avioane cu reacție descrisă mai sus.

    • Specializarea multimotor: La finalul programului de bază, o altă parte a studenților este orientată către programul de studii
      multimotor. În cele din urmă, aceștia vor deveni piloți de patrulare maritimă. Aceștia merg la baza aeriană Avord, unde sunt instruiți pe avionul multimotor Xingu. Acolo, la școala de aviație de transport, li se va acorda o insignă.
    comment-devenir-pilote-de-l-aéronautique-navale

    Curriculumul de elicopter

    După ce au fost
    selectați pentru a zbura la Lanvéoc, unii elevi se îndreaptă către programul de elicopter. Și în acest caz, pregătirea este specifică și mare parte din ea se desfășoară în școlile de aviație ușoară ale armatei (specialistul în elicoptere).

    Principala pregătire în elicopter: Elevii se alătură apoi bazei DAX unde vor învăța teoria zborului cu elicopterul. Aceștia
    vor urma apoi o pregătire de bază pentru piloți pe elicopterul mono-turbină H120.

    Pentru pregătirea IFR (Instrument Flight Rule): Pregătirea continuă cu obținerea unei calificări IFR. Înainte, avea loc la Le Luc en Fennec. Dar acum pare să aibă loc la Angoulême în elicopterul Dauphin. Această alegere facilitează trecerea la navalizare, care se realizează pe aceeași mașină.

    Navalizare: Reveniți la BAN de la Lanvéoc-Poulmic, unde cursanții efectuează navalizarea. Aceștia învață toate particularitățile profesiei de pilot de elicopter de aviație navală. Adică, utilizarea sa s-a aplicat în domeniul aeronautic-maritim. Ei învață, de exemplu, cum să debarce și să tracteze bărci. La sfârșitul acestei părți, ei sunt acreditați ca piloți de elicopter de aviație navală.

    Asignarea flotilei

    Acum am analizat toate curs de formare pentru studenții din aviația navală. La sfârșitul fiecăruia dintre aceste cursuri de formare are loc alocarea flotei. Acestea sunt întocmite în funcție de numărul de locuri disponibile și de dorințele piloților care tocmai au obținut insigna. Deși tinerii piloți nu mai sunt studenți, procesul de învățare nu s-a încheiat. Într-adevăr, aderarea la o flotilă înseamnă descoperirea unei noi mașini, a sistemelor sale și a utilizării sale operaționale.
    Progresia în cadrul
    flotilei înseamnă, de asemenea, trecerea periodică a unor noi calificări și creșterea responsabilității în cadrul unității.

    Găsește sfaturi și îndrumare pentru a deveni aviator naval

    Pregătit să preiei controlul asupra viitorului tău? Dacă vă place să zburați și să faceți carieră în domeniul militar, sunteți făcut pentru aviația navală. Puteți găsi totul la SURPLUS MILITAIRE, sfaturi, ghid de orientare, formular de preînscriere. Veniți să ne vizitați pentru a prelua controlul asupra viitorului dumneavoastră. Recrutarea este limitată.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *