Ce este o aeronavă MiG ?

Al Doilea Război Mondial a adus schimbări majore în proiectarea aeronavelor. Primele motoare cu reacție experimentale din perioada Războiului de Iarnă au deschis curând calea pentru prototipuri și avioane de luptă de tip producție sau avioane MIG.

Progresele în aerodinamică, proiectarea motoarelor și tehnicile de fabricație au dus la dezvoltarea avioanelor cu reacție cu aripi rapide. Ca atare, acest articol prezintă configurația, aviația, echipamentul și armamentul acestora.

Accesorii militare precum mănuși militare, cagule sau coliere militare pentru femei sunt disponibile în magazinul nostru militar online.

polo-military

Ce înseamnă cuvântul MiG în avion?

Mikoyan și Gurevich prescurtat Mig este primul membru al unei familii de avioane militare sovietice de vânătoare produse de un birou de proiectare fondat în 1939 de Artem Mikoyan (M) și Mikhail Gourevitch (G) în Rusia. Litera i din MiG este cuvântul rusesc pentru „y”.

MIG cu
numele de cod OTAN Fulcrum este un avion de luptă multirol sovietic de generația a 4-a, creat de Mikoyan și Gurevich pentru a contracara avionul de luptă de stat american F-15 „Eagle”. Este o aeronavă bimotor, supersonică, foarte manevrabilă, capabilă să atace ținte aflate dincolo de raza vizuală. Pentru că
Mig se află
în poziție de luptă datorită vitezei sale uimitor de lente și a unghiului mare de atac.

MiG-ul este un adversar periculos pentru compania de vânătoare modernă a aproape oricărei țări. În acest scop, se folosește de radar și de sistemul de căutare și urmărire cu infraroșu invizibil. Un atu major în arsenalul Mig este vizorul montat pe cască, care îi permite să privească pur și simplu o țintă și să o fixeze. În plus față
de capacitățile sale puternice aer-aer, Fulcrum poate fi, de asemenea, armat neghidat pentru a juca un rol secundar de atac la sol.

Este military-bags pentru aspectul tău militar de zi cu zi!

Care este configurația generală a unui MiG?

Elementele configurației generale a unui MiG sunt următoarele:

    • Aflați
    • Plasarea aripii
    • Profilul aripii
    • Profilul aripii
    • Profilul aripii
    • Profilul aripii
    • Profilul aripii
    • Profilul aripii
    • Profilul aripii
    • Profilul aripii
      Numărul motorului
    • Numărul și locația prizei de
      aer a
      motorului
    • Plan de coadă orizontal
    • Flapsuri de coadă
    • Aripile
    • Profilul aripii
    • Profilul aripii
    • Profilul aripii
    • Profilul aripii
    • Aeleroane
    • Numărul de eleroane
    • Alte suprafețe de control

    Construcția aeronavei

  • Construcția aeronavei

    Construcția aeronavei

  • Construcția aeronavei
  • Construcția aeronavei
    Construcția aeronavei

    Aeronava MiG este un monoplan, bazat pe fotografii aerodinamice integrale. Aceste fotografii integrale permit crearea unei singure suprafețe de ridicare, conectată lin prin zona de extensie foarte dezvoltată cu aripa. Sistemul structural al MiG folosește aluminiu, aliaje de titan, oțel, materiale compozite.

    În plus, fuselajul de structură semi-monocoque este format din 10 dispozitive de putere, normale, diafragme, lonjeroane, grinzi și panouri.
    Secțiunea din față
    este formată de conul radiolucent al antennei radar.

    Compartimentul etanș al cabinei de pilotaj este situat în spatele secțiunii din față a cabinei de pilotaj etanșe. Botul este înclinat în jos față de linia orizontală de referință de aviație pentru a îmbunătăți vederea din față spre spate.

    Un radom sferic transparent al stației electro-optice este situat în fața și în dreapta secțiunii anterioare a bolții.

    Compartimentul pentru
    echipamente este situat în spatele cabinei de pilotaj, în timp ce compartimentul pentru roata din față este situat sub compartimentul pentru echipamente.< /p>

    În plus, principala sursă de combustibil a aeronavei provine din compartimentul rezervorului integral. Compartimentul motorului este situat în spatele rezervorului de combustibil, la fel cum ultima secțiune a aeronavei este coada. Dintre care aripioarele de coadă, și frânele de aer sunt atașate la această secțiune a cozii.

    Configurația comenzilor de zbor

    MIG a fost, ca toate celelalte avioane de vânătoare, construit pentru viteză, manevrabilitate și agilitate. Principala problemă a agilității luptătorilor este deviația suprafeței de control la diferite viteze.

    Dacă
    trageți
    puternic de copiile de
    manșă
    la
    500km/h
    , coada orizontală se deviază complet, permițându-vă să faceți viraje strânse cu o sarcină G relativ scăzută (aproximativ 2-3g).

    Cu toate acestea, creșteți viteza la 1000km/h în timp ce trageți de manșă în același mod.
    Dacă nu a existat niciun sistem de control, se va ajunge instantaneu la o sarcină G foarte mare, cel mai probabil dincolo de limitele pilotului și, posibil, de limitele structurale ale aeronavei.

    Deci orizontala nu va fi deviată complet de data aceasta, ci doar parțial. Acest lucru vă va permite să efectuați viraje și manevre la G mare.

    Ce sunt instrumentele și echipamentele din cabina de pilotaj ?

    Dacă ați
    avut vreodată ocazia să zburați într-un avion sovietic sau rusesc, veți fi observat că majoritatea instrumentelor din cabina de pilotaj sunt identice sau foarte asemănătoare.

    Filosofia din spatele folosirii lor în întreaga aviație sovietică a fost pentru ușurința întreținerii. În plus, furnizarea de piese facilitează familiarizarea pilotului cu carlingile aeronavelor MiG. În mod similar, suportul la sol pe timp de război pentru orice tip de aeronavă îmbunătățește serviciul de producție.

    Dacă aveți experiență în utilizarea avioanelor cu cockpit sovietic, atunci puteți pur și simplu să aprofundați cu MiG.

    what-is-a-MiG-aircraft

    Cabina de
    pilotaj
    a unui MIG și codul celor trei semne

    Pentru a
    facilita orientarea, segmentul de cabină de pilotaj al pilot the Mig poate fi împărțit în șapte portaluri atunci când este privit din perspectiva pilotului. Cele trei portale principale sunt:

      • Portalul segmentului
        drept (R),
      • Portalul segmentului
        mijlociu (C)
      • Portalul segmentului
        stâng (L).

    Portalele din
    dreapta și din stânga pot fi împărțite în portaluri orizontale (H) și verticale (V). În timp ce portalul central poate fi împărțit în segmentele inferior (L), principal (M) și superior (U). Mânerul pilotului este un portal separat marcat cu cele două litere PS. Segmentul R conține interfața de activare și dezactivare a tuturor sistemelor aeronavei.

    În plus, portalul RV conține panoul principal de control al radarului, radioul. Amplasarea dispozitivelor în cabina de pilotaj este gestionată cu ajutorul unei „hărți” pentru a localiza MiG.

    Indicatorul de viteză

    Indicatorul de viteză este utilizat pentru a indica viteza aeronavei. Scara este gradată de la 1 la 9 х 100 km pe oră. În plus, acesta indică viteza aerului până la 1600 km/h. Are un pointer și o fereastră. Această fereastră afișează „1” atunci când viteza este mai mare de 1000km/h.

    Niciun instrument nu va funcționa atâta timp cât instalarea pilotului principal este în ordine. Acest lucru
    înseamnă că, în cazul în care instalația
    principală se defectează
    , trebuie să treceți la instalația pilot auxiliară cu ajutorul manetei de selectare de pe tubul pilot.

    Dependența defecțiunilor de la alte sisteme este în concordanță cu defectarea instalației pilot principale. Cauza obișnuită este înghețarea tubului pilot.

    Altimetrul barometric

    Acest panou de echipament măsoară altitudinea barometrică până la 30 km. Acest lucru înseamnă că scara interioară a inelului altimetrului este gradată de la zero la 30.000 de metri în trepte de 1.000 de metri.
    Indicatorul mic indică o altitudine în km (scara 3), în timp ce indicatorul mare indică zeci de metri. pilotul poate seta presiunea aerului dorită într-o fereastră cu ajutorul unui buton.

    Cu toate acestea, altimetrul de presiune barometrică a aerului indică altitudinea aeronavei deasupra nivelului
    mării. Scara de pe inelul exterior al altimetrului este gradată de la zero la 1.000 de metri în trepte de 10 metri.
    Altitudinea aeronavei este suma valorilor citite pe cele două scări.

     

    Indicatorul direcțional de atitudine

    Indicatorul direcțional de atitudine arată atitudinea aeronavei: înclinare, tangaj și alunecare laterală. În plus, acesta conține acele direcționale RSBN/PRMG care sunt afișate dacă RSBN este selectat ca emițător principal.

    Acesta conține, de
    asemenea, ace auxiliare PRMG sau ILS rusești care indică poziția aerului în raport cu un interval selectat sau cu semnalele radiale și de traiectorie de planare.

    Dacă este necesară resetarea giroscopului, se folosește butonul principal. În timpul unei resetări, aeronava trebuie să se afle în zbor drept și orizontal fără alunecare timp de 3 până la 4 secunde. Acest lucru este indicat de o lumină de avertizare.

    Altimetru radio

    Altimetrul radio indică altitudinea deasupra solului până la 600m. Altitudinea se măsoară direct sub aeronava, ignorând tangaj și ruliu până la 20%. Este bine să-i știi pe de rost scara, pentru ca pilotul să-și poată spune altitudinea dintr-o privire la aparataj.

    Pilotul poate seta avertizarea de altitudine joasă sau o poate dezactiva cu ajutorul radioaltimetrului, folosind butonul de selectare a altitudinii joase de pe radioaltimetru

    Dacă este selectat modul corespunzător, pilotul automat va recupera aeronava dintr-o zonă de altitudine joasă. Pentru a
    activa sau dezactiva această funcție de pilot automat, comutatorul de mod altitudine joasă de pe pilot.

    Accelerometru și indicator al unghiului de atac

    Accelerometrul indică sarcinile G actuale și maxime/minime atinse în timpul zborului. Sarcinile maxime și minime pot fi resetate cu ajutorul unui buton indicator. Chiar și așa, este un instrument foarte important, mai ales dacă aeronava este supusă unor sarcini externe.

    În plus, sarcina G trebuie monitorizată pentru a preveni căderea sarcinii și deteriorarea fuselajului sau a altor aeronave din formație. În mod similar,
    un MiG trebuie verificat pentru a combate deteriorarea infrastructurii civile sau a persoanelor.

    Indicatorul unghiului de atac arată unghiul de atac curent și sarcina G curentă.
    Partea stângă a indicatorului arată în grade, iar partea dreaptă arată încărcătura G.

    Ce sunt armele avionului MiG?

    Armajul MiG-ului include:

    • misiile,
    • .

    • bombe
    • rachete neghidate,
    • pistoale.

    Armajul este format dintr-un tun de
    30 mm GSh-30-1 Gryazev-Shipunov, instalat în compartimentul carenei, în partea stângă a secțiunii anterioare a aeronavei.

    Armamentul de rachete constă în rachete ghidate montate pe catapultele și lansatoarele aeronavei, care pot fi încărcate la 6 stații externe diferite.< /p>

    Armamentul de rachete constă în rachete ghidate montate pe catapultele și lansatoarele aeronavei, care pot fi încărcate la 6 stații externe diferite.

    Armamentul standard include 2 rachete R-27R și 4 rachete R-73. MiG-ul poate fi înarmat cu o gamă largă de bombe fictive și rachete neghidate pentru a ataca diferite ținte terestre.

    Misile aeriene

    Toate avioanele de luptă moderne , precum și majoritatea avioanelor de atac, sunt echipate cu dispozitive defensive. Deși MIG-urile au avantaje semnificative, acestea au multe limitări operaționale. Pentru ca o lansare de rachetă să aibă succes, trebuie respectate cu strictețe secvențele definite. Există etape de pre-lansare unice pentru fiecare tip de rachetă.

    Misiile aeropurtate sunt un set integrat de componente, inclusiv autodirectorul, focosul și motorul. Combustia motorului poate dura doar o perioadă limitată de timp. Acest timp este de obicei între 2 și 15 secunde, în funcție de tipul de rachetă.

    what-is-a-MiG-aircraft

    Bombe cu
    cădere liberă

    MIG are o capacitate limitată de atac la sol, deoarece poate transporta bombe cu cădere liberă și rachete neghidate, mai degrabă decât rachete aeriene.

    Ele nu au niciun sistem de ghidare sau de control.

    Aceste bombe urmează o traiectorie balistică care este afectată de viteza viteza a aeronavei de lansare și de unghiul de imersiune al aeronavei. Aceste bombe de uz general sunt eficiente împotriva obiectelor terestre, echipamentelor, instalațiilor defensive, podurilor și fortificațiilor.

    Rachete

    Veci de rachete neghidate de calibru mediu (80 mm) sunt transportate de stația de armament pe lansatoare multiple.
    Pentru a îmbunătăți precizia țintirii, racheta are șase aripioare stabilizatoare, care sunt desfășurate la lansare de un piston acționat de gazele de eșapament ale motorului rachetei.

    aripi sunt ținute în poziție pliată de o căptușeală care este aruncată la lansare.
    Împingerea și rata de ardere a motorului de rachetă au fost mărite pe rachetă pentru a asigura o accelerare și o rotație rapidă.

    Pentru mai mult conținut militar, îmbrăcăminte și articole militare accesorii, vizitați Military-Surplus.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Selectați moneda dvs.
EUR Euro