Armata franceză, care se numără printre cele mai puternice armate din Europa, are una dintre cele mai mari forțe aeriene armate. Aceasta dispune de mai multe tipuri de aeronave pe care le poate mobiliza în diferite scopuri. Aceste aeronave vor zbura astfel încât armata să poată îndeplini diferite misiuni în mod eficient și cu mai multă ușurință. Aceste avioane pot efectua misiuni de supraveghere invizibilă, precum și misiuni de protecție a spațiului aerian, unele avioane efectuează misiuni de sprijin aerian și de asalt, în timp ce altele sunt foarte eficiente în misiuni de recunoaștere și de descurajare nucleară. Există, de asemenea, aeronave care efectuează misiuni de transport și de realimentare. Fie că sunteți pasionați de aeronautică, fie că acest subiect v-a stârnit curiozitatea, puneți-vă centura și pregătiți-vă pentru decolare. Să aruncăm o privire asupra
aparatelor folosite de armata franceză și care sunt particularitățile acestora.
Echipamente militare care vă pot fi utile în viața de zi cu zi (plasă de camuflaj, mască, mănușă, militar bandolera …) sunt disponibile la militare-shop.ro Vino și descoperă!
Aeronave ale
Forțelor Aeriene și Spațiale Franceze:
Diverse aeronave se află în posesia armatei franceze. Aeronave care ar putea fi mobilizate din diferite motive și în funcție de particularitatea aeronavei în cauză. Aceste aeronave au fost concepute pentru a îndeplini diverse sarcini care ar fi foarte dificile sau chiar imposibile pentru armata de la sol. Fie că este vorba de asigurarea securității spațiului aerian sau de efectuarea unei misiuni de recunoaștere, utilizarea aeronavei ar fi un atu important pentru succesul acestor misiuni. Să poți să dai o mână de ajutor altor trupe aflate în misiune, fie că este vorba de evacuarea celor aflați la sol sau de realimentarea lor. Aceste aeronave sunt literalmente aripile armatei, permițându-le să îndeplinească cu succes cele mai complexe sarcini, cum ar fi realimentarea unei aeronave în zbor. Armata franceză folosește aeronave cu caracteristici diferite. Are vitezomani care zboară cu viteza fulgerului, avioane de înaltă tehnologie care sunt foarte eficiente în aer.
Pentru mai mult conținut despre armată, îmbrăcăminte și articole militare accesorii, vizitați military-shop.co.uk
Pentru
mai mult conținut despre armată, îmbrăcăminte și articole militare accesorii, vizitați military-shop.co.uk.
ro
Aeronave de luptă ale armatei franceze:
Avioanele de
vânătoare pe care le are armata franceză sunt aparate care îi permit să se angajeze în lupte în aer, sunt super arme de război care posedă putere de foc și viteză extremă. Avionul de vânătoare se mai numește și avion de luptă și se ridică la înălțimea numelui său. Acesta este echipat cu arme de temut foarte puternice și are misiunea de a intercepta și de a îndepărta amenințările aeriene, cum ar fi avioanele de luptă sau bombardierele inamice, care vor provoca pagube enorme dacă își ating ținta. Avioanele de vânătoare, cu puterea lor mare, super-rapiditatea și tehnologia înaltă, sunt un atu important pentru a menține supremația pe cer sau pentru a domina câmpul de luptă aerian. Aceasta permite armatei franceze să își apere teritoriul și să își protejeze trupele, distrugându-și în același timp inamicii. O parte din aerodinamica renumită a French Air Force provine de la Dassault, cum ar fi avionul militar Mirage F1 și avionul Rafale, care își asumă rolul de interceptor. Aceste avioane militare sunt atât de eficiente încât îndeplinesc mai multe roluri în același timp.
Diferitele tipuri de avioane de vânătoare ale armatei franceze:
Rafale: Este considerat în continuare unul dintre cele mai bune avioane de luptă din lume în prezent. Este un avion de luptă multirol fabricat de compania franceză Dassault Aviation. Are o anvergură a aripilor de 10,90 metri, o lungime de 15,30 metri și o înălțime de 5,30 metri. Viteza sa de croazieră este de Mach 1,4 sau 1.487 km/h, iar viteza maximă este de Mach 1,8 sau 1.912 km/h. Învelișul de zbor al avionului Rafale este la o altitudine de 15.200 de metri. Are o autonomie de peste 12 ore. Este fabricat din 50% materiale compozite, cum ar fi fibra de carbon sau termoplastic, ceea ce îi reduce semnătura radar. Acest avantaj este accentuat de utilizarea unor materiale care absorb radarul, cum ar fi stratul subțire de aur care acoperă capota avionului. Trenurile de aterizare sunt întărite cu titan, deoarece sunt supuse unor tensiuni sporite în timpul catapultării. Rafale a fost și continuă să fie desfășurat în mod regulat în operațiuni externe, fie că este vorba despre Afganistan (2009-2012), Libia (2011), Irak (2014-2015), Siria (2015, 2018), Ciad (2016), Mali sau statele baltice.
Mirage 2000: Mirage 2000 este echipat cu un motor Snecma M53-P2. Zboară cu o viteză maximă de 2340 km/h sau Mach 2,2 și are o rată de urcare de 18.0000 m/min. Plafonul de zbor al Mirage 2000 este de 18 km și are o rază de acțiune de 3335 km. Are nouă puncte de încărcare externe, ceea ce îi permite să transporte arme în plus față de cele două tunuri DEFA 554 care trag 125 de gloanțe fiecare. Poate transporta până la 6.300 kg de diferite rachete. Acesta are comenzi de zbor electrice, un sistem de navigație inerțială, un pilot automat și contramăsuri electronice integrate. În funcție de versiunile sale, este echipat cu RDM (Radar Doppler multițintă) sau RDI (Radar Doppler cu impulsuri) cu capacitate Look Down/Shoot Down care poate detecta și ghida o armă către o țintă aeriană. A participat la Războiul din Golf în Irak și Kuweit, la Războiul din Bosnia din Serbia, la Războiul din Kosovo și în Afganistan. În anii 2000, a operat în Libia, Mali, Iordania și în statele baltice ca poliție aeriană.
Aeronave de transport ale armatei franceze:
Avionul de transport tactic, sau ATT, are particularitatea de a putea ateriza și decola în teren accidentat și pe distanțe curte, ceea ce este foarte avantajos în contextul operațiunilor externe. Aceste aeronave efectuează debarcarea, transportul de echipamente sau vehicule, precum și evacuări medicale. Atlasul A400M. Pe lângă capacitatea sa mare pentru transportul de oameni, echipamente sau vehicule, poate, de asemenea, reaproviziona două avioane Rafale în zbor prin adăugarea unui rezervor în cala sa. Forțele aeriene franceze dispun de 18 A400M, la care se vor adăuga altele pentru a aduce flota la 50 de aeronave Atlas. Toate aceste aeronave aparțin unei escadrile de transport de la Baza 123 a Forțelor Aeriene din Orléans.
Avioane de transport logistic, Forțele Aeriene și Spațiale au mai multe tipuri de aeronave de pasageri, cum ar fi Airbus. A310-300, cu o lungime de 46,6 metri și o anvergură a aripilor de 49,9 metri, este foarte eficient pentru misiuni de transport de trupe sau de marfă. A340, cu o lungime de 59,4 metri și o lățime de 60,3 metri, transportă, de asemenea, avioane de luptă sau marfă, dar poate, de asemenea, participa la misiuni de evacuare medicală. În cele din urmă, singurul A330-200, cu o lungime de 58 de metri și o lățime de 60 de metri, este aeronava prezidențială. Flota franceză este formată din trei A310, două A340 și un A330-200. Trei foste A330 au fost transformate în Phoenix MRTT. Avioanele sunt staționate la Aeroportul Roissy-Charles-de-Gaulle, de unde decolează cu trupele desfășurate în operațiuni externe.
Avionul de antrenament
al armatei franceze
:
Pentru a
avea vreo speranță de a avea cei mai buni piloți în orice domeniu, trebuie să ai cele mai bune avioane de antrenament, pentru că totul începe cu antrenamentul. Unele aeronave au fost proiectate pentru antrenamentul tactic al piloților sau pentru formarea viitorilor piloți de vânătoare care vor pilota aceste formidabile avioane de luptă disponibile. Forțele aeriene franceze dispun de 53 de aeronave Alpha Jet E, împărțite într-o escadrilă de tranziție operațională, o escadrilă de antrenament și o escadrilă de luptă și experimentare, la bazele aeriene 120 Cazaux și 118 Mont-de-Marsan. Există și aeronave care să asigure pregătirea viitorilor piloți de transport, dar mai întâi de toate acești piloți trebuie să aibă noțiunile de bază, motiv pentru care unele aeronave sunt folosite pentru pregătirea de bază a acestor piloți.Atunci iată lista acestor aeronave care antrenează piloții armatei franceze: Pilatus PC-21, Embraer EMB-121 Xingu, Cirrus SR20 și SR22, Grob G 120A și există și planoare.
De ce să te înrolezi în forțele
aeriene
și spațiale:
Să devii pilot de vânătoare poate fi visul tău din copilărie, sau poate că te-ai atașat de aeronautică de-a lungul anilor și vrei să te înrolezi în forțele aeriene. Este lucrul într-un mediu de încredere și de dialog în care te poți dezvolta. Dar nu este o decizie care să fie luată cu ușurință, deoarece trebuie să fiți responsabili unul față de celălalt în fiecare acțiune pe care o întreprindeți. La fel ca atunci când te înrolezi în orice armată, trebuie să dai un sens angajamentului tău atunci când te înrolezi. A deveni aviator înseamnă cercetarea excelenței, deoarece complexitatea misiunilor aeriene implică rigoare și capacitate de inovare. Dacă vrei să te înrolezi în forțele aeriene, să știi că vei fi în slujba forțelor aeriene, dar mai ales a țării tale, pilotul de vânătoare are experiență în pilotarea avioanelor de vânătoare. El asigură o misiune de apărare și securitate. Dar a face parte din forțele aeriene nu înseamnă neapărat să devii pilot; există și alte roluri pe care le poți juca în cadrul forțelor aeriene. În orice caz, dacă doriți să vă asumați o parte din responsabilitate și să dați ceva înapoi partidului dumneavoastră, forțele aeriene ar putea fi locul potrivit pentru dumneavoastră.
O meserie interesantă în armată:
Aerienii sunt pregătiți pentru misiuni periculoase, iar pe parcursul pregătirii lor sunt învățați să își păstreze capul rece. În fiecare zi vi se va cere să luați decizii, să faceți alegeri care au un impact direct asupra vieții de zi cu zi a concetățenilor dumneavoastră. Aceste valori comune vă vor permite să acționați pe baza unor principii împărtășite de toți. Dar, indiferent dacă ești aviator sau nu, vei fi bine înconjurat și bine pregătit în forțele aeriene. Pe lângă faptul că există mai multe locuri de muncă posibile în cadrul forțelor aeriene, ai nevoie de tehnicieni foarte buni pentru a se ocupa de întreținerea acestor aeronave, care sunt de o importanță majoră. În spatele fiecărei decolări și aterizări, dar și în timpul zborurilor avioanelor, se află tehnicieni foarte eficienți. Lista locurilor de muncă în forțele aeriene este lungă, în funcție de nivelul de educație. Vă puteți alătura echipei mari de tehnicieni spațiali sau puteți deveni pilot sau navigator. De asemenea, vă puteți alătura secției care se ocupă de siguranța și securitatea personalului și a bazelor aeriene. De asemenea, vă puteți alătura echipei Mecanică sau BTP (Construcții și lucrări publice), echipei Operațiuni aeriene, echipei Securitate cibernetică/Telecomunicații, echipei Logistică, echipei Transport, echipei Ospitalitate și catering, echipei Administrație și resurse umane, echipei Comunicații sau echipei Sănătate și sport.
Cerințe pentru a
intra în Armata
Aeronautică și Spațială
:
Există mai multe cerințe pe care trebuie să le îndeplinești dacă vrei să intri în Armata
Aeronautică și Spațială.
Pentru că aici nu este suficient să ai forță fizică, ci multe alte condiții pentru a te putea integra în această armată. Trebuie să aveți cetățenie franceză: Având cetățenia franceză este una dintre primele condiții pe care o persoană trebuie să le îndeplinească pentru a se putea alătura armatei aeriene și spațiale și trebuie, de asemenea, să fi terminat călătoria de apărare și cetățenie sau JDC. De asemenea, trebuie să aveți vârsta necesară, care variază între 17,5 și 30 de ani. Nu trebuie să fi fost niciodată condamnat: nici la pierderea drepturilor
cetățenești, nici
la interzicerea accesului la un loc de muncă în sectorul public, nici pentru o infracțiune penală.
Trebuie să
să vă bucurați de drepturile cetățenești, adică să nu fi suferit o condamnare judiciară care să vă priveze de aceste drepturi pentru a fi mai clar. Trebuie să fi absolvit al treilea an de liceu sau să fi obținut un certificat de formare profesională (CAP) sau un bacalaureat profesional (BAC pro): nivelul de studii va fi luat în considerare și în funcție de postul pe care doriți să îl ocupați în cadrul forțelor aeriene. Trebuie să fii atletic și rezistent: o bună condiție fizică și un bun stil de viață sunt esențiale pentru a te putea înrola în forțele aeriene, dar fără a fi un atlet de top. Dar, înainte de a intra în armată, va exista, desigur, o evaluare și va trebui să fiți recunoscut medical ca fiind apt din punct de vedere medical în timpul evaluărilor.
Vantajele ca
aviator
:
Înrolându-vă în
forțele aeriene vă veți alătura unei familii mari și fericite, care este dispusă să vă instruiască, să vă supravegheze și, mai ales, să vă însoțească pe tot parcursul carierei dumneavoastră profesionale.
De asemenea, veți fi cuplată cu oameni care împărtășesc același principiu și viziune. Oameni care, mai mult decât prieteni, vor deveni frați și surori. Aviatorii sunt bărbați și femei care continuă să aibă multe alte avantaje în afară de cele menționate mai sus. Aviatorii și familiile acestora se bucură de numeroase avantaje. Aceștia se pot bucura de 45 de zile de concediu pe an. Aceștia beneficiază, de asemenea, de reduceri de până la 75% la tarifele SNCF și de până la 50% pentru soții și copiii lor. În calitate de aviator, veți primi același salariu, indiferent dacă sunteți bărbat sau femeie. Veți primi, de asemenea, ajutor pentru cazare ca aviator și o posibilă cazare în bază dacă sunteți o persoană nou înrolată.
Deveniți unul dintre cei mai buni
soldați
din Forțele Aeriene și Spațiale Franceze:
Dacă sunteți
în căutarea locului unde să obțineți cea mai mare experiență, practic dacă doriți să deveniți un soldat mai bun, atunci sunteți în locul potrivit. De ce? Pentru că pentru a deveni un bun soldat este nevoie de o pregătire bună și de cele mai bune sfaturi, iar aici vei fi bine îngrijit. Dar asta nu e tot, pentru a vă antrena bine aveți nevoie de echipamentul potrivit și de aceea vă oferim cele mai bune echipamente. Câteva echipamente și accesorii de super calitate care vă vor putea însoți bine în timpul antrenamentelor fizice zilnice.
Accesorii militare.