Ce țară are cel mai bun tanc ?

La sfârșitul Evului Mediu a început să se gândească la lucrări de atac fortificate, mobile. Cea mai faimoasă dintre acestea a venit de la Leonardo da Vinci, care și-a imaginat tancuri care năvăleau în rândurile inamicului în timp ce deschideau calea infanteriei; dacă din punct de vedere tactic el a inventat efectiv Blitz-ul, el a proiectat stranii turele blindate cu roți a căror caracteristică principală era că nu puteau înainta. Între blindate, muniție și artileria de la bord, se ajunge la o greutate colosală care nu poate mișca manivelele care trebuie să învârtă roțile, nici măcar călăreții care trebuie să intre în mecanică. Prin urmare, aceste tancuri nu sunt nimic mai mult decât un joc mental. Dar proiectul de a crea un car de război nu s-a oprit aici, alți ingineri au perfecționat planurile deja făcute pentru a-l pune în mișcare. De atunci, a existat o concurență între băieții mari. Țările cu cele mai multe tancuri sunt Statele Unite, Rusia, Coreea de Nord, India și Franța. Dar care țară are cel mai bun tanc?

Îmbrăcăminte militară, cum ar
fi Jachete militare din fleece sunt de vânzare în magazinul nostru online.

military-sweat

Țara cu cel mai bun tanc din lume:

Tanc proclamat cel mai bun tanc din lume esteLeopard 2, un tanc german. Germanii au construit un tanc invizibil și foarte rapid, care trage cu o precizie impecabilă. Leopard 2 este un tanc de luptă german dezvoltat inițial pentru a înlocui M48 Patton folosit de Bundeswehr și pentru a opera alături de Leopard 1 aflat în serviciu. Leopard 2 îl depășește pe acesta din urmă în ceea ce privește mobilitatea, protecția și puterea de foc. Buna sa reputație este recunoscută la nivel internațional.

Aduceți bijuterii militare la ținutele dvs. militare de zi cu zi!

Arsenalul
Leopard
2

Leopard 2 a fost primul tanc de luptă occidental înarmat cu un tun cu țeavă lisă, tunul 120mm Rheinmetall 120mm (Rh-120 L44). Dezvoltarea acestuia din urmă a început în 1965 și a fost testat pe prototipuri Leopard 2K la începutul anilor 1970. Masa de recul cântărește 1.905 kg, din care 1.175 kg reprezintă tubul tunului. Masa oscilantă cântărește 3.015 kg, care crește la 3.655 kg cu masca compozită. Țeava cromată are o lungime de 44 de calibre (5.300 mm) și un manșon cu arc din fibră de sticlă pe toată lungimea sa. Trage muniție de 120 × 570 mm cu un încărcător de combustibil standard NATO, presiunea maximă admisă în cameră este de 7.100 bar pentru o forță de recul cuprinsă între 290 și 340 mm.

Kit-ul de cartușe include42 de proiectile, dintre care 15 sunt izolate într-un buncăr situat în partea din spate stânga a turelei, accesul la această muniție gata de utilizare se face prin intermediul unei uși glisante blindate cu deschidere controlată. În caz de incendiu, gazele sub presiune sunt evacuate prin ejectare de pe un panou antiexplozie situat deasupra magaziei. Celelalte 27 de cartușe sunt adăpostite într-un cadru în partea din față a caroseriei, în stânga șoferului.

Mobilitate

Echipament de aterizare: Trenul de rulare este format din șapte role de oțel și patru role de sprijin pe care se sprijină șenilele Diehl 570F cu conectori în centrul corpului și tălpi de cauciuc detașabile. Aceste șenile sunt acționate de o roată dințată cu unsprezece dinți. Primul, al doilea, al treilea, al cincilea și al șaptelea cilindru sunt echipate fiecare cu o oprire. Rolele au un diametru de 81 cm și sunt echipate cu anvelope de cauciuc.

Transmisie: Cutia de viteze Renk HSWL 354/3 este în principal o transmisie automată, direcție hidrostatică și retardator hidrodinamic. Greutatea este de 2.250 kg (2.100 kg uscat).

Motor: Leopard 2 este propulsat de un motor diesel MTU MB 873 Ka-501 cu doisprezece cilindri, răcit cu lichid, turboalimentat, cu o putere nominală de 1.500 CP (1.104 kW) la 2.600 rpm. MB 873 Ka-501 este derivat din MB 873 Ka-500 de la Daimler-Benz, care a fost utilizat pe prototipurile Leopard 2 în anii 1970 și pe KPz-70 la sfârșitul anilor 1960. A
primit numele Ka-501 după ce cilindreea sa a fost mărită de la 39,8 la 47,6 litri pentru a crește cuplul și fiabilitatea.

În comparație cu Ka-500, Ka-501 nu mai este flex-fuel, dar poate funcționa în continuare cu un amestec de cel puțin 60% motorină. Acest motor în configurație twin-turbo are un consum specific de 250 g/kWh pentru un cuplu maxim de 4.700 Nm la 1.600 rpm. Greutatea sa uscată, fără pachetul de răcire, este de 2 250 kg.
Greutatea totală a grupului motopropulsor este de 6.120 kg, care poate fi dezasamblat în 35 de minute.

Blindajul
Leopard 2

În 1970, ca parte a proiectului MBT-70, un viitor tanc de luptă germano-britanic, britanicii au prezentat pentru prima dată blindajul lor compozit Burlington unei delegații germane. Cooperarea care a urmat a furnizat inginerilor vest-germani date și informații despre proiectarea și performanța blindajului Burlington. Cu toate acestea, în timpul dezvoltării Leopard 2, Germania a dezvoltat o versiune specifică numită „tehnologie B”, care punea mai mult accent pe înfrângerea obuzelor de săgeți.

  • Protecția balistică a sectorului frontal (unghi de 30° de fiecare parte a tunului) al primului Leopard 2 era capabilă să oprească obuze de artilerie de 115 mm la o distanță de 1.000 de metri, de 125 mm la o distanță de 1.500 de metri și să reziste la racheta antitanc MILAN 112.
  • În 1988, Leopard 2A4 (de la cel de-al 97-lea tanc din a doua tranșă a celui de-al 6-lea lot de producție) a primit blindajul compozit de a doua generație numit „C-Technology”. Încorporând ceramică, nu afectează masa tancului și este capabil să oprească proiectilele DM23 cu săgeți de 120 mm, precum și rachetele antitanc HOT-1 lansate într-un sector frontal de 30° la dreapta și la stânga.
  • Leopard 2A4 din cel de-al
    8-lea lot de producție au avut blindajul lateral înlocuit cu un blindaj nou, care face parte din kitul de blindaj D-technology armour kit care se va regăsi pe Leopard 2A5.
  • Pentru a-și îmbunătăți rezistența la buzele de artilerie și rachetele antitanc cu încărcare în tandem, versiunea A5 este dotată cu o inserție de blindaj în formă de vârf de săgeată montată pe o balama. Două elemente cu o greutate de 500 kg fiecare sunt montate pe ambele părți ale tunului, în timp ce două elemente mai mici protejează colțurile din față ale turelei.
  • Elementele de blindaj constau dintr-o succesiune de plăci subțiri de oțel separate de straturi de elastomer, acest tip de blindaj are o funcție similară cu cea a plăcilor de oțel. o funcție similară cu cea a plăcilor de accelerare a impactului și permite ca partea frontală a turelei să oprească proiectilele cu pană DM43 trase la o distanță de 2.000 m sau mai puțin.
  • Strv 122, Leopard 2E și Leopard 2A6 HEL încorporează toate elementele de blindaj cu tehnologie D, astfel încât glacisul lor este acoperit de o placă suplimentară de blindaj compozit, în timp ce acoperișul turelei este protejat de un blindaj compozit pentru a contracara atacurile de bombardament vertical.
  • Versiuni îmbunătățite ale Leopard
    2, cum ar fi Leopard 2A4 „Evolution”, „Revolution”, PSO, Leopard 2A7+ au blindaj compozit AMAP dezvoltat de compania germană IBD Deisenroth Engineering.
care-țară-este-cel-mai-bun-tanc

Diferitele variante ale Leopard 2:

    • Versiunea A3: înlocuirea radioului, scurtarea antenei, un nou camuflaj. 300 produse între 1984 și 1985.
    • Versiunea A4: calculator digital de control al focului în loc de analogic, sistem de protecție împotriva focului în turelă. 370 de unități produse între 1985 și 1986. 250 produse între 1988 și 1990 cu modificări suplimentare: blindaj sporit pe partea frontală și laterală a turelei și a șasiului, șenile noi, preblindare îmbunătățită a trenului de rulare, trapa laterală de încărcare a muniției eliminată. Alte 75 de exemplare au fost produse între 1991 și 1992, cu alte modificări minore.
    • Versiunea NL: 445 produse pentru armata olandeză din 1982 până în 1986 pe baza versiunii A1 cu componente olandeze (radio la standard local, episcoape, mitralieră de top turelă, canistre fumigene). Cele mai multe dintre tancurile 2A4 NL au fost transformate ulterior în 2A6 NL. În 2005, Olanda a început negocieri pentru a vinde o parte din ele către Chile și a cumpăra în schimb
      CV 90.
    • Tanc Leo versiunea 87 (Elveția): versiune construită sub licență de Elveția în 380 de unități între 1987 și 1993 pe baza versiunii A4 cu elemente de naționalitate elvețiană (țevi de eșapament, mitralieră coaxială a tancului 7..5 mm 87 mitralieră coaxială pentru tancuri de 5 mm, mitralieră cu cupolă de 7. 5 mm 51/71 pentru tancuri, 16 lansatoare de brumă de 7,6 cm 87, sisteme de comunicații, protecție NBC îmbunătățită, accesorii pentru turelă pentru ghețuri pentru șenile, plasă de camuflaj amplasată pe turelă). În 2010-2011, 134 de exemplare au fost convertite în Leopard 2 A4 WE.
    • Versiunea A5: această versiune include modificări semnificative bazate pe tancurile deja construite (225 de unități în flota germană între 2000 și 2003), menite să întinerim Leopard 2 și să eliminăm unele defecte de proiectare. Greutatea tancului a fost redusă la prea puțin sub 60 de tone, în principal datorită motorizării electrice a turelei și adăugării de blindaj pe laturile turelei și ale trenului de rulare. Vizorul comandantului (PERI), care se afla în dreapta comandantului, se află acum în stânga. Se adaugă o cameră de termoviziune (TIM) și un monitor pentru a permite vizualizarea TIM sau a canalelor de zi (HZF) sau de noapte (WBG) ale vizorului de ochire al artileristului (EMES).
    • Versiunea A6: versiune referitoare la modernizarea a 405 Leopard 2 A5, și 185 Leopard 2 NL, între 2001 și 2005, prin înlocuirea tunului de 120 mm L44 cu versiunea L55. Această armă permite utilizarea unei noi muniții LKE, mai rapidă.
    • Stridsvagn versiunea 122: Versiunea suedeză (120 de unități livrate) cu componente suedeze din motive de compatibilitate, capacitatea de a trage cu muniție israeliană (mai eficientă împotriva infanteriei deschise), înlocuirea suspensiilor (din nou din cauza adăugării de blindaj care crește greutatea la 63 de tone).
    • Versiunea E: Versiunea spaniolă bazată pe versiunea A6, produsă sub licență în 219 exemplare.
    • Versiunea HEL: Versiunea greacă bazată pe versiunea A6, fabricată sub licență în 140 de exemplare.
    • Versiunea A6 Ex: versiune destinată exportului (versiunea A6 cu un nou motor care permite o capacitate mai mare a rezervorului).
    • Versiunea A6M: versiune bazată pe A6, dar cu o protecție îmbunătățită împotriva minelor.
  • A6 PS versionO: operațiune de sprijinire a păcii, echipat cu o lopată în față, acest tanc este destinat operațiunilor de luptă în localități, prima apariție în 2006.
  • Versiunea A7+/A7V: introdusă în 2010 la Salonul Eurosatory, această versiune este dedicată conflictelor de mică și mare intensitate.
    Armura a fost modernizată și protejează complet tancul împotriva dispozitivelor explozive improvizate și a obuzelor cu încărcătură goală.
  • Versiunea 2A7+ poate lansa proiectile explozive programabile și este echipată, de asemenea, cu o mitralieră care este controlată de la distanță din interiorul vehiculului. 200 dintre aceste vehicule au fost vândute Arabiei Saudite 14, dar guvernul german a pus veto la aceste vânzări în 2014. Adoptat de armata germană, un prim batalion este în serviciu în 2016 și 2019, întreaga flotă ar trebui să fie conformă până în 2026.

 

which-country-is-the-best-tank
    • Tanc Iguana lansator de poduri.
    • Büffel (Bergepanzer 3 sau BPz 3): rezervor de recuperare.
    • Kodiak
      (Pionierpanzer 3):
      tanc de geniu
    • Iguana/Leguan (Panzerschnellbrücke 2): tanc lansator de poduri.

    Din aceste detalii, se poate spune fără ezitare că Leopard 2 este cel mai complet tanc din lume, locul său ca fiind cel mai bun i se potrivește ca o mănușă.

    Unde să găsești
    obiecte militare

    În concluzie
    , dacă ești în căutarea unor obiecte militare, vrei să te înrolezi în armată sau pur și simplu cauți daccesorii militare, doar pentru că ești fan, vizitează en-military. Veți găsi articolele pe care le alegeți. Nu veți fi dezamăgiți.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *