Când intervine armata ?

 În era globalizării, conceptele de securitate și conflict au evoluat. Acest lucru necesită o reorientare strategică în ceea ce privește utilizarea mijloacelor de apărare pe plan intern și extern. Dar când poate interveni efectiv armata și care sunt zonele și circumstanțele care determină o națiune să își folosească forțele militare?

Profitați de ofertele noastre promoționale la hainele și accesoriile noastre militare (șapcă militară, lopată pliabilă, colier cu insignă militară….
).
Acestea sunt
disponibile în magazinul nostru online.

short-military

Reprezentarea unei armate 

O armată este o organizație structurată de bărbați și femei înarmați, destinată să cucerească sau să apere un teritoriu, distrugând sau protejând alte elemente militare sau civile.
Este o extensie a instituției aflate la dispoziția unui stat, iar obiectivele sale sunt subordonate obiectivelor politice ale acelui stat. Pentru a fi eficientă și credibilă, politica de apărare trebuie, de asemenea, să genereze și să susțină asumarea și participarea la nivel național. Apărarea este o acțiune colectivă și permanentă.

O parte din îmbrăcăminte militară este de vânzare în magazinul nostru online.

Care este rolul armatei?

Armata militară este cunoscută pentru rolul său tradițional de apărare a integrității teritoriului național împotriva agresiunii externe și de asigurare a păcii în interiorul granițelor sale. După cel de-al Doilea Război Mondial, s-au adăugat noi activități:

Menținerea păcii internaționale

Rolul armatelor este de a asigura protecția teritoriului, a populației și a intereselor sale. De asemenea, asigură și alte misiuni în prelungirea acordurilor și tratatelor internaționale cu NATO sau ONU și a celor regionale cu Europa Apărării.

Sprijinirea dezastrelor

Pe lângă aceste misiuni, armatele sunt implicate și în misiuni de serviciu public. Resursele umane și materiale ale acestora sprijină sau completează acțiunea altor ministere, zi de zi sau în caz de urgență, pe teritoriul național și în străinătate, cum ar fi în cazul catastrofelor și ajutoarelor în timpul dezastrelor naturale

În ce situații ar trebui să intervină armata

Astăzi, politica de apărare și securitate națională este caracterizată de cinci funcții strategice majore: recunoaștere și preempțiune, descurajare, apărare și intervenție. Domeniile de intervenție  a operațiilor militare în strategia de apărare a securității naționale pot fi, așadar, variate și vaste:

    • Forțele armate garantează în permanență securitatea teritoriului nostru, a spațiului nostru aerian și a coastelor noastre maritime. Aceștia pot lua parte la operațiuni de gestionare a crizelor, de exemplu, în urma unor atacuri teroriste sau a unor dezastre naturale sau tehnologice.
  • Disuasiunea nucleară protejează Franța de orice agresiune a unui stat împotriva intereselor sale vitale,
    indiferent de unde ar
    proveni și de
    forma pe care o ia.
    Elimină orice amenințare de șantaj care ar putea paraliza libertatea sa de decizie și de acțiune. Forțele aeriene și navale asigură menținerea în permanență a posturii de descurajare.
  • Operațiile externe ale forțelor noastre au un triplu obiectiv: asigurarea securității cetățenilor noștri în străinătate, apărarea intereselor noastre strategice, precum și a celor ale partenerilor și aliaților noștri, și exercitarea responsabilităților noastre internaționale.
  • Intervenții pe teritoriul național

    O creștere a violenței poate determina guvernul să recurgă la armată pentru a restabili ordinea, deoarece protecția teritoriului național și a populației este o prioritate absolută. În linii mari
    , misiunile armatei pe teritoriul național constau în:

      • Cu luarea în considerare a
        naturii terenului, oraș, câmpie, mare, munte, cer, precum și a gradului de necesitate a trimiterii de militari specializați pentru a interveni în
        acțiuni
        specifice
        serviciului
        public
      • .
        Forțele armate trebuie să fie capabile să ofere sprijin statului și tuturor autorităților publice datorită mijloacelor și expertizei lor specifice, în caz de urgență sau de insuficiență a resurselor civile, în cazul unor crize grave, cum ar fi dezastre naturale,
        accidente
        tehnologice
        majore
      • .
      • Ca
        toate organismele plasate sub autoritatea statului, forța militară este chemată să intervină în sprijinul, alături sau în completarea forțelor și dispozitivelor civile specializate
      • Pentru a
        asigura acest tip de misiune, resursele umane și materiale ale forțelor armate sunt potențial solicitate pentru a proteja populația, structurile esențiale ale statului și organizațiile, echipamentele sau resursele civile sensibile.

      Militari în
      slujba sănătății
      publice

      Pe lângă misiunile prioritare pentru Ministerul Forțelor Armate, Serviciul de Sănătate al Armatei îndeplinește misiuni în beneficiul sănătății publice.

        • Misiuni de sprijin și asistență medicală pentru pompieri, pompieri și unități militare de securitate civilă în serviciul Ministerului de
          Interne
        • Medicii din cadrul Serviciului de Sănătate al Infanteriei Marine din partea Ministerului Transporturilor.
        • Furnizarea
          de ofițeri și subofițeri pentru misiuni de cooperare militară și civilă pentru Ministerul Afacerilor
          Externe
        • În
          plus, scopul principal al spitalelor de învățământ al armatei este de a sprijini forțele
          armate. De asemenea, aceștia contribuie la serviciul public de spitale.
        • Sub autoritatea Statului Major General al Forțelor Armate, spitalele militare participă la planurile de urgență guvernamentale puse în aplicare pentru a face față unui aflux masiv de victime, cum ar fi
          planurile pentru
          valuri de căldură și
          pandemie de gripă
        • .

        Participarea la sistemul de alertă

        Ministerul Forțelor Armate se pregătește din punct de vedere operațional să își angajeze forțele în zone la cerere.

          • În
            cazul unei situații excepționale, Ministerul Forțelor Armate, în colaborare cu alte ministere,
            lansează
            misiuni de
            supraveghere aeriană, maritimă și
            terestră
          • Identificarea zonelor de risc: riscuri industriale, riscuri geologice….
          • În plus
            , Ministerul Forțelor Armate își pune la dispoziție și resursele pentru a asigura siguranța persoanelor direct implicate în sistemul de alertă privind răpirea copiilor sau în planul de alertă privind răpirile.

          Combaterea
          traficului de
          droguri și a bunurilor ilicite

          Forțele armate pot oferi întăriri directe forțelor de securitate implicate în combaterii traficului ilicit:

            • Intervenția Forțelor Armate în lupta împotriva imigrației și a
              spălării
              ilegale
              a aurului
            • Naționala deține
              un rol foarte important în sistemul permanent de supraveghere și intervenție, în special pe

            • Terorismul
            • Traficul de droguri
            • Imigrația ilegală
            • Și, de
              asemenea, în cadrul securității maritime și al acțiunii statului pe mare împotriva pirateriei.
        quand-l-armée-intervient

        Operații militare externe

        Operațiile militare externe sunt misiuni ale forțelor armate care constau în intervenții în afara teritoriului național.

        De ce militarii trebuie să opereze în afara statului lor

        Din 1995, forțele armate franceze au fost implicate în aproximativ 106 operațiuni în afara granițelor naționale. Este vorba de operațiuni precum cele efectuate în: Israel (din mai 1948), Liban (1978), Sinai (1982), Golful Guineea (1990) și Sahara Occidentală (1991). Instrucțiunile de operare și directiva administrativă și logistică sunt elaborate de personalul forțelor armate. Directiva definește domeniul de aplicare geografic al sectorului de operațiuni și modalitățile de sprijin al acestuia, inclusiv alocarea de sprijin financiar din cheltuieli pentru bugetele operaționale ale programelor OPEX și plata indemnizației de dificultate pentru serviciul în străinătate, în special.

        Aceste misiuni sunt ordonate în urmaunui ordin al Ministerului Armatei care precizează zonele geografice și durata operațiunilor

        .

        Dezvoltări externe în serviciul organizațiilor globale.

        Natiunile
        Unite:
        Liban (UNIFIL Operațiunea Daman), Coasta de Fildeș (UNOCI), Sahara Occidentală (MINURSO), Liberia (UNAMSIL), Republica Democratică Congo (MONUSCO)

        Uniunea Europeană: mandatul Misiunii europene de asistență pentru securitate în Republica Democratică Congo (EUSEC) s-a încheiat în iunie 2016; Operațiunea Atalanta (2008) de combatere a pirateriei maritime în largul Cornului Africii

        .Forțe multinaționale, cum ar fi Forța de observare a Forțelor Multinaționale (MFO) în Sinai

        Și în context național, echipe de protecție îmbarcate pe nave de ton deținute de armatori privați francezi.

        Câteva
        operațiuni externe
        care implică armata, marina și forțele aeriene sunt în curs de desfășurare sau aproape de finalizare. Mai mult de 600 de militari și-au pierdut deja viața în timpul operațiunilor externe.

        Operațiunea Barkhane

        A fost
        lansată la 1 august 2014, în colaborare cu G5 Sahel (Burkina Faso, Mali, Mauritania, Niger și Ciad). Scopul său a fost de a sprijini statele din Sahel în lupta lor împotriva grupurilor teroriste armate prin :

          • colaborare, care constă în formare și consiliere pentru
            armatele partenere
          • parteneriat (task force Takuba, un detașament european pentru a sprijini partenerii africani
            )
          • .
            /li>

          • reafirmare, intervenții aeriene în beneficiul
            forțelor aliate
          • Președintele Republicii a anunțat încheierea Operațiunii Barkhane în februarie 2022.

          Operațiunea Chammal

          Această operațiune
          lansată la 19 septembrie 2014 este componenta franceză a unei operațiuni internaționale. Inherent Resolve reunește 78 de țări și cinci organizații internaționale. Scopul său este de a acompaniat și consilia forțele irakiene în lupta lor împotriva Daesh

          Operația
          Daman

          Din 1978, Franța participă la UNIFIL în Liban, în cadrul Operațiunii Daman. Soldații săi înarmează în principal Rezerva Comandantului Forței (FCR). Misiunile sale sunt:


          • compună o forță de rezervă (reacție, descurajare, coerciție)
          • să efectueze
            misiuni de supraveghere și recunoaștere împreună cu
            forțele
            armate
            libaneze
          • să antreneze soldați libanezi (aproximativ 40 de sesiuni de instruire pe an)
          • Să antreneze soldați libanezi (aproximativ 40 de sesiuni de instruire pe an)

          • antreneze soldați libanezi (aproximativ 40 de sesiuni de instruire pe an)
          • Să antreneze soldați libanezi (aproximativ 40 de sesiuni de instruire pe an).

          Misiunea Lynx

          Această operațiune lansată în 2017 este menită să liniștească aliații din Europa Centrală și de Est care se simt amenințați de o prezență înaintată consolidată a NATO. Containerul de 300 de persoane întărește batalionul de prezență înaintată din Estonia.

          Misiunea Aigle

          Militarii francezi au trimis trupe la baza Mihail Kogălniceanu din România în martie 2022 cu scopul de a întări postura de descurajare și apărare a NATO pe flancul estic al Europei și războiul de agresiune al Rusiei în Ucraina.

          Contribuția Armatei Globale a
          Păcii la ONU

          Natiunile Unite oferă un forum pentru ca membrii săi să își exprime opiniile în cadrul Adunării Generale, Consiliului de Securitate, Consiliului Economic și Social și altor organisme și comitete. Prin rolul său de dialog și negociere, Organizația Națiunilor Unite a devenit un mecanism prin care guvernele pot găsi un teren comun și pot rezolva împreună problemele pentru menținerea păcii mondiale. Toți membrii forțelor de menținere a păcii de pe teren sunt, în cea mai mare parte, membri ai forțelor armate naționale proprii și sunt desemnați exclusiv pentru a lucra cu ONU.

          Rolul armatelor ONU

          ONU are peste 100.000 de militari și polițiști în misiuni pe teren în peste 120 de țări. Aceștia provin din țări mari și mici, bogate și sărace. Își aduc cu ei toate diferențele culturale și experiențele diverse, dar sunt uniți în determinarea lor de a promova pacea. În prezent, majoritatea trupelor provin din țări africane și asiatice, în timp ce contribuția țărilor occidentale este în creștere, deoarece acestea îndeplinesc misiuni precum:

            • Monitorizarea punerii în aplicare a unei încetări a focului;
            • Dezarmarea și demobilizarea combatanților; < /li>
            • Protejarea
              populației civile
            • .

            • Formați o
              forță de
              poliție
              locală
            • Demineți;
            • Protejați
              refugiații;
            • Garanțiți menținerea drepturilor omului.
            • Protejarea
              civililor și a personalului ONU; < /li>

            • Poliție la o graniță contestată; < /li>

            • .
              Monitorizarea și observarea proceselor de pace în zonele post-conflict;
              < /li>

            • Furnizarea de servicii de
              securitate într-o zonă de conflict;

            • .
              /li>

            • Furnizarea de
              servicii de securitate în timpul alegerilor;
              < /li>

            • Furnizarea de servicii de securitate în
              timpul alegerilor.

            • Instruirea și
              asistarea
              forțelor militare naționale; < /li>

            • Asistarea foștilor combatanți în implementarea acordurilor de pace pe care le-au
              semnat

          Mobilizarea soldaților Națiunilor Unite

          Natiunile Unite sunt compuse în principal din soldați de infanterie. Cu toate acestea, există o
          nevoie din ce în ce mai mare de personal militar specializat.

          Este necesar un nivel ridicat de pregătire înainte de orice desfășurare într-o misiune ONU. De exemplu, trupele trebuie să să știe ce să facă în cazul unei ambuscade. Aceștia trebuie să fie capabili să reacționeze în mod corespunzător și să riposteze dacă este necesar. Cu toate acestea, ONU poate desfășura personal militar pe teren numai dacă este autorizat printr-o rezoluție a Consiliului de Securitate. O rezervă permanentă de trupe ar avea sens, dar menținerea unei rezerve permanente de câteva mii de bărbați și femei ar fi extrem de costisitoare. Deși necesită mai mult timp, este mult mai practic să se mobilizeze trupele odată ce s-a dat undă verde.

          Acest lucru permite recrutarea de personal cu pregătire și competențe lingvistice adecvate locului de desfășurare. Înainte de orice desfășurare, Secretariatul ONU va efectua o evaluare a pregătirii personalului, a pregătirii și a echipamentului acestor unități. Unitățile vor fi, de asemenea, eligibile pentru instruire la nivelul de desfășurare rapidă al sistemului de pregătire pentru menținerea păcii și vor fi disponibile în termen de 60 de zile. La cererea secretarului general. Când va fi complet operațional, sistemul ar trebui să contribuie la reducerea timpului necesar pentru desfășurarea forțelor militare în misiuni viitoare.

          Misiunile în care
          operează forțele de
          menținere a păcii

          ONU a stabilit doctrine pentru împărțirea misiunilor de menținere a păcii:

          Misiunile de primă generație se desfășoară
          în principal în domeniul menținerii păcii, care are loc după ce părțile au ajuns la o încetare a focului

          .

          Misiunile de a doua generație se desfășoară în principal în zona de menținere a păcii, atunci când ONU intervine în timpul unui conflict activ pentru a crea condițiile pentru o încetare a focului.

          Misiunile de a treia generație sunt în esență în domeniul construcției păcii, dar pot depăși de fapt cercul strict al construcției păcii.

          Misiuni de primă generație

          Au fost înființate în temeiul Capitolului VI din Carta ONU de către Consiliul de Securitate:

            • Sunt implicate într-un conflict între două state recunoscute de comunitatea internațională, ceea ce interzice utilizarea lor într-o țară aflată în război civil sau în
              revoluție
            • Beligeranții au semnat un acord de încetare a focului înainte de înființarea misiunii și sunt de acord cu desfășurarea
              forțelor de menținere a păcii ale
              ONU
            • . Forțele
              de menținere a păcii ale
              ONU au
              misiunea de a crea o zonă tampon între statele beligerante pentru a preveni reluarea
              luptelor
            • Funcționarii de menținere a păcii ai
              ONU
              sunt neutri și imparțiali față de
              conflict
            • Cei cinci membri permanenți ai Consiliului de Securitate (SUA, Franța, Marea Britanie, China și Rusia) nu contribuie la aceste misiuni, pentru a evita conflictele între marile puteri. Această caracteristică a fost parțial înlocuită odată cu sfârșitul
              Războiului Rece
            • Forțele de
              menținere a păcii ale ONU
              sunt în mare parte militari, ușor înarmați; regulile de angajare a acestora autorizează utilizarea forței doar în caz de autoapărare.

            Misiuni de a doua generație

            .

            Caracteristicile principale ale acestor misiuni:

              • Au fost create în cadrul Capitolul VII al Cartei ONU de către Consiliul de Securitate, care autorizează utilizarea coerciției în cazuri de amenințare a păcii sau de încălcare a păcii
              • Beligeranții nu mai trebuie să fie state recunoscute . Acest lucru permite ca forțele să fie desfășurate în
                războaie civile
              • Polițiștii ONU
                pot interveni în conflicte în interiorul
                statelor
              • Polițiștii ONU lucrează pentru a crea războaie civile
              • .condiții favorabile păcii mai degrabă decât menținerea unei păci asigurate printr-un
                acord de
                încetare a
                focului

              • Consimțământul părților nu mai este o condiție prealabilă pentru crearea unui
                compromis
              • .
                Forțele de menținere a păcii ale ONU
                nu mai sunt văzute ca fiind neutre și
                imparțiale
              • Pentru că forțele de menținere a păcii ale ONU intervin fără acordul tuturor facțiunilor, acestea sunt uneori văzute ca inamici și
                izolate
              • .
                Forțele de menținere a păcii ale ONU operează în medii adesea ostile, unde pot fi nevoite să deschidă focul pentru a-și pune în aplicare mandatul; regulile lor de angajare facilitează utilizarea
                forței
              • Mari puteri pot participa la misiuni.

              Misiuni de a treia generație

              În general, aceste operații sunt sarcini mai diverse și mai complexe decât misiunile de prima și a doua generație, iar printre sarcinile pe care le cuprind de obicei aceste misiuni se numără și cele de a
              treia generație:

                • Dezvoltarea pentru a preveni revărsarea transfrontalieră; < /li>
                • Stabilizarea situațiilor de conflict după încetarea focului .și crearea condițiilor pentru o
                  pace durabilă
                • Ajutorarea
                  restabilirii ordinii și a calității
                  proceselor judiciare
                • Asigurarea respectării drepturilor omului și a
                  dreptului
                  internațional
                  umanitar
                • .

                • Liaza între țara gazdă, părțile interne și externe la conflict, inclusiv organizațiile regionale și
                  ONG-urile
                • Monitorizează și raportează evoluțiile
                  din zona de
                  operații
                • Monitorizează și raportează evoluțiile din zona de operații
                • Monitorizează și raportează evoluțiile din zona de operații
                • Monitorizează și raportează evoluțiile din zona de operații
                • Monitorizează și raportează evoluțiile din zona de operații
                • Monitorizează și raportează evoluțiile din zona de operații
                • .

                • Sprijinirea tranziției
                  statelor sau teritoriilor în care are loc operațiunea către un guvern stabil bazat pe principii democratice, bună guvernare și
                  dezvoltare economică

          • Sprijinirea
            tranziției statelor sau teritoriilor în care are loc operațiunea către un guvern stabil bazat pe principii democratice, bună guvernare și
            dezvoltare economică

      .Rolul forțelor armate integrate

      Toate țările care aleg să se alăture structurii militare a NATO contribuie cu forțe care, împreună, constituie structura militară integrată a NATO. În conformitate cu principiile fundamentale care stau la baza relației dintre instituțiile politice și cele militare în statele democratice, structura militară integrată rămâne în permanență sub controlul celui mai înalt nivel politic, care stabilește liniile directoare de urmat.

      Când intervine armata NATO

      Obiectivul principal și de nealterat al
      NATO este de a proteja libertatea și securitatea tuturor membrilor săi prin mijloace politice și militare.
      Misiunea de apărare colectivă, care se află în centrul Alianței, creează un spirit de solidaritate și coeziune între membrii săi

      • Armata acționează pentru o pace durabilă în Europa, bazată pe valorile comune ale libertății individuale, democrației, drepturilor omului și statului de drept.
      • Armata abordează o gamă largă de amenințări prin consolidarea capacităților sale de descurajare și apărare, care este un pilon al angajamentului său de apărare colectivă, contribuind la prevenirea și gestionarea situațiilor de criză; și promovarea securității cooperative, așa cum se subliniază în Conceptul strategic 2022 .
      • Militarii integrați joacă un rol important în lupta împotriva terorismului, peste 13.000 de militari participând la instruirea forțelor locale în
        Afganistan
      • Pe măsură ce
        atacurile cibernetice devin din ce în ce mai frecvente, mai sofisticate și mai distructive, apărarea cibernetică este acum una dintre prioritățile de top ale NATO. Într-adevăr, în prezent, spațiul cibernetic are statutul de domeniu operațional, alături de domeniile aerian, terestru și maritim.

      Rolul armatei
      în domeniul mediului

      Practic, peste tot în
      lume, armata este o forță politică, socială și chiar economică recunoscută. Mulți oameni cred că este bun doar pentru a distruge animalele sălbatice. În
      schimb, nimeni nu vorbește despre rolul său potențial în protejarea și restaurarea mediului nostru degradat și în general ignorat.

      Mediul ca teatru de conflict militar

      Mediul și războiul au o relație destul de complexă. Războiul are ca teritoriu mediul înconjurător; îl folosește ca armă și îl afectează grav. Mediul înconjurător are astfel dublul statut de armă și victimă a războiului. Impactul
      războiului asupra mediului înconjurător nu lasă nicio îndoială asupra necesității de a-l proteja. Deși este imposibil să se prevină orice degradare a mediului în timpul conflictului, armata poate să îl conserve.

      Consecințe ireversibile

      Uneori distrugerea duce la degradarea ireversibilă a ecosistemelor. Acest lucru se întâmplă atunci când speciile dispar, sau când ecosistemele fragile sunt degradate ireversibil de soldați, sau când resursele sunt distruse sau contaminate ireversibil de arme cu radiații. Toate sistemele instituționale de protecție, cum ar fi ariile protejate sau parcurile naționale, sunt transformate în zone de primire a persoanelor strămutate sau a combatanților, cu consecințe imediate și adesea ireversibile pentru calitatea acestor ecosisteme.

      Mediul ca
      sursă de conflict
      militar

      Mediul este astăzi o sursă de conflict global. Schimbările de mediu și epuizarea resurselor contribuie în mare măsură la apariția conflictelor armate. Dar penuria de resurse regenerabile, cum ar fi apa dulce, pământul sau pădurile, nu este în sine o sursă de conflict, iar factorii sociali, cum ar fi mișcările de populație, diviziunile sociale, instituțiile slabe și tensiunile politice și economice, care creează și consolidează sărăcia și insecuritatea, trebuie, de asemenea, luate în considerare.

      când-intervine-militarul

      Cum poate acționa armata pentru a asigura protecția mediului

      Mediul înconjurător nu poate fi principala preocupare atunci când vieți umane sunt în pericol sau când trebuie apărate valori umane fundamentale.
      Acesta este motivul pentru care ONU a stabilit ENMOD, care este o convenție care interzice orice modificare a mediului înconjurător în scopuri militare sau în alte scopuri ostile. Acest proiect a fost adoptat de 65 de state și semnat de 48 de țări, fiecare stat parte la această convenție se angajează să nu utilizeze
      tehnici de modificare a mediului
      cu efecte extinse, de lungă durată sau grave în scopuri militare sau în alte scopuri ostile, ca mijloc de a provoca distrugeri, daune sau vătămări oricărui alt stat parte.

      Nevoia de a
      utiliza tehnicile de modificare a mediului în scopuri pașnice pentru a îmbunătăți relația dintre om și natură și pentru a contribui la gestionarea durabilă a mediului. Interzicerea intervențiilor de modificare a mediului în scopuri militare și în orice alt scop ostil progresului uman.

      Implicarea fiecărui corp de armată în protecția mediului

      Preocupările legate de mediu reprezintă un factor agravant al insecurității și, ca atare, o nouă amenințare pe care armata trebuie să o combată.

      Armata

      • Armata nu numai că și-a adaptat activitățile la problemele de mediu, dar a făcut din acestea o nouă activitate cu un domeniu de aplicare din ce în ce mai mare.
        Astfel, activitățile militare pot contribui în mod direct la protecția mediului
        prin
        misiuni de supraveghere 
        și la protejarea integrității
        teritoriului național
  • Revizuirea consumului de
    energie prin instalarea de câmpuri de panouri solare pentru înnoirea consumului de energie. Regimentul a investit, de asemenea, în sisteme eficiente de ventilație și de recuperare a energiei pentru a-și regla și controla mai bine consumul.
    • Pentru a păstra flora și fauna abundentă a taberei, dintre care unele sunt specii foarte rare, utilizarea substanțelor chimice a fost redusă.
    • Pentru a
      asigura întreținerea zonelor sale de formare, în special a tranșeelor, compania își optimizează resursele materiale și naturale pentru o mai bună eficiență operațională. Întreținerea tuturor acestor zone este asigurată de un grup de pionieri. Resursele lor specializate sunt dedicate numeroaselor misiuni de întreținere și dezvoltare a zonei de manevră și, în special, a echipamentelor de irigare.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *